مایکروسافت

Pro IntelliMouse ماوس جدید گیمینگ مایکروسافت

مایکروسافت ماوس‌های سری IntelliMouse Explorer کلاسیک را در سال 2017 عرضه کرد و حالا یک نسخه جدید از این ماوس مخصوص گیمینگ را با عنوان  Pro IntelliMouse عرضه کرده است.

طراحی ماوس جدید  همانند طراحی IntelliMouse کلاسیک است و همچنان برای بازی مناسب است. البته مایکروسافت سنسور ردیابی داخل ماوس را  نسبت به مدل 2017 ارتقا داده است.

این به این معنی است که دکمه ها هنگامی که در حال بازی کردن با این Pro IntelliMouse هستید عملکرد و پاسخ‌گویی سریع‌تری را احساس می‌کنید.

مایکروسافت همچنین این امکان را فراهم کرده  که گیمرهای PC رنگ نور چراغ پشتی ماوس را سفارشی کنند و رنگی را انتخاب کنند که با کیبوردشان همسان باشد.

مایکروسافت این ماوس را در دو نسخه مشکی و سفید عرضه کرده است. این ماوس از نرخ تغییر 16000 DPI و 12000 FPS پشتیبانی می‌کند.

نسخه Pro IntelliMouse مایکروسافت در اواخر سال گذشته در چین عرضه شد و در حال حاضر راه خود را به فروشگاه های ایالات متحده باز کرده است.

در حالی که IntelliMouse کلاسیک مایکروسافت با 39.99 دلار در دسترس است، این IntelliMouse Pro با قیمت 59.99 دلار از اواخر ماه جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود.

منبع

مایکروسافت اج بر پایه گوگل کروم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا