ترجمه شدهرویدادهای خارجیلپ‌تاپ

معرفی لپ تاپ Dell XPS با پردازنده 10 هسته ای اینتل

در نمایشگاه CES امسال، شرکت Dell  نسخه جدید لپ تاپ XPS 13 را با وب کم ارتقا یافته معرفی کرد. در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 که از امروز آغاز شده، این شرکت اعلام کرد که مدل های XPS 15 و XPS 13 2-in-1 نیز قرار است با وب کم های ارتقا یافته عرضه شوند. علاوه بر این، مدل XPS 13 2-in-1 نیز با طراحی جدیدی ارائه می شود.

شرکت دل در نسخه جدید این لپ تاپ از پردازنده نسل دهم Ice Lake اینتل استفاده کرده است. علاوه بر این، این لپ تاپ به صفحه نمایش جدید و به روز رسانی جدید هم مجهز شده است.

پردازنده جدید: تراشه پردازنده جدید 10 نانومتری  Ice Lake اینتل، از حالا قسمتی از سری قدرتمند U-Series محسوب می شود. شرکت سازنده تضمین کرده که تراشه جدید، دو نیم برابر نسبت به مدل های قبلی عملکرد با کیفیت تر و پرسرعت تری دارد.

صفحه نمایش جدید این لپ تاپ، 13.4 اینچ با پنل 16:10 است که 7 درصد از مدل قدیمی تر، بزرگ تر است. مدل جدید، نسبت به نسل قبلی بلندتر نیز هست. به علاوه، کیبورد و تاچ پد بزرگ تر نیز به آن اضافه شده است. مانند نسل های قبلی، صفحه نمایش مدل جدید به قابلیت های FHD+ و 4K  نیز مجهز است.


http://www.theverge.com/

کیبورد نسخه ارتقا یافته، طراحی جدیدی دارد. این کیبورد به قابلیت maglev Key مجهز است، قابلیتی که در مدل XPS 15 2-in-1 سال گذشته دل نیز وجود داشت. شرکت دل اعلام کرد که در کیبورد جدید از فلز بیشتری استفاده شده و سنسور اثر انگشت در مکان جدیدی تعبیه شده است.

لپ تاپ جدید، به یک وب کم اولترا باریک نیز مجهز است.

مدل جدید XPS 15 ، کمی معمولی تر است. این لپ تاپ علاوه بر وب کم پر قدرت، مجهز به پردازنده نسل نهم اینتل است( گزینه هایi5، i7 و i9  موجود است). همچنین کارت گرافیک جدید GTX 1650 GPU انویدیا و رَم حداکثر تا 64 گیگابایت، از دیگر قابلیت های این دستگاه است.

امکان تجهیر لپ تاپ به پنل 4K OLED  نیز وجود دارد.

فعلا خبری از زمان عرضه این دو محصول به بازار منتشر نشده است. قیمت نسخه معمولی از مدل XPS 15 از 999.99 دلار  و نسخه OLED آن از رقم خیره کننده 1899.99 دلار  شروع می شود.

منبع

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا