موبایل

قدرتمندترین و بهترین گوشیهای شیائومی در سال ۲۰۱۹

بهترین و قدرتمندترین گوشیهای شیائومی در سال ۲۰۱۹ کدامند؟

بنچمارک انتوتو (Antutu) یکی از معتبرترین پلتفرم‌های تست عملکرد تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. این بنچمارک، گوشی‌ها را با توجه به مشخصات فنی به کار رفته در دل آن‌ها، مورد ارزیابی قرار می‌دهد و مشخص می‌کند که چه محصولی، بهترین عملکرد را داراست و به اصلطلاح، اسمارت‌فونی قوی به حساب می‌آید.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به نتایج تست‌های بنچمارک انتوتو بر روی گوشی‌های شرکت شیائومی‌ که با توجه به قدرت و توان پردازشی، فهرست شده‌اند.

  1. شیائومی‌Mi 9 اکسپلورر

شیائومی‌Mi 9 اکسپلورر

این گوشی جزو گوشی‌های پرچمدار شیائومی‌به شمار می‌رود که توانسته به لطف مشخصاتی همچون پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855، رم 128 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی امتیاز بالای 373715 را در بنچمارک نام‌برده کسب کند.

 

  1. شیائومی‌Mi 9

شیائومی‌Mi 9

دومین محصول تحت برند شیائومی، می‌9 نام دارد که تفاوت آن با مدل قبلی، میزان حافظه رم آن است. این موضوع سبب شده تا می‌9 در انتوتو امتیاز 373511 را کسب کند. این گوشی نیز به پردازنده اسنپدراگون 855، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز شده است.

 

  1. شیائومی‌Black Shark 2

شیائومی‌Black Shark 2

بلک شارک 2 توانست جایگاه سوم این رده‌برندی را از آن خود کند. این گوشی ویژه گیمرها و علاقمندان به بازی‌های موبایلی طراحی شده و بی تردید، برای پشتیبانی از این بازی‌ها می‌بایست به مشخصات فنی سطح بالایی مجهز شود. بلک شارک 2 توانست در تست انتوتو امنیاز 371837 را کسب کند.

 

  1. شیائومی‌Mi Mix 3

می‌میکس 3، نسخه ارتقایافته از خانواده گوشی‌های سری می‌میکس است که توانسته به طراحی زیبا و البته قطعات سخت افزاری قوی خود، جای خود را در این فهرست باز کند. از جمله مشخصات این گوشی می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 845، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 258 گیگابایتی اشاره کرد. امیتاز 29009 برای می‌میکس 3 ثبت شده است.

با این مشخصات این گوشی در لیست بهترین گوشیهای شیائومی در سال ۲۰۱۹ قرار گرفته است.

مرتبط:

نگاهی به Mi Mix 3

جعبه گشایی Mi Mix 3

 

  1. شیائومی‌Mi 8 پرو

  1. شیائومی‌Mi 8 پرو

اسمارت‌فون می‌8 پرو شباهت نزدیکی به گوشی می‌میکس 3 دارد. اما با این تفاوت که مشخصات آن به نسبت، ضعیف‌تر است. اما با این حال، جزو یکی از قدرتمندترین گوشی‌های تحت برند شیائومی‌محسوب می‌شود. این گوشی توانست در تست انتوتو امتیاز 285403 را کسب کند.

مرتبط:

نگاهی به Mi 8 لایت

معرفی Mi 8 Explore

 

  1. شیائومی‌Pocophone F1

شیائومی‌Pocophone F1

و بالاخره گوشی پوکوفون F1 شیائومی‌که به عنوان ششمین محصول پرقدرت شیائومی‌در این لیست بهترین گوشیهای شیائومی در سال ۲۰۱۹ جای گرفته است. این گوشی از ویژگی‌های فنی همچون اسنپدراگون 845، نمایشگر 6.18 اینچی و حافظه رم 6 گیگابایتی بهره می‌برد. انتوتو امتیاز 265331 را برای این گوشی ثبت کرده است.

نظر شما در رابطه با فهرست ارائه‌شده از سوی انتوتو چیست؟ کدام گوشی شیائومی را بهترین می‌دانید؟

 

چرا شیائومی اینقدر گوشی‌های مشابه معرفی می‌کند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا