تکنولوژیموبایل

ویژگی های جدید واتس اپ به زودی عرضه می‌شوند

اپلیکیشن واتس اپ طبق گزارش‌ها در حال کار بر روی چند ویژگی مختلف است که احتمالا به زودی شاهد ظهور ویژگی های جدید واتس اپ برای کاربران سراسر دنیا خواهیم بود.

طبق ادعای فاش کننده معروف WABetaInfo، تیم واتس اپ در حال کار بر روی قابلیتی است که به کاربر اجازه می‌دهد استوری‌های واتس اپ را در فیسبوک به اشتراک بگذارد.

این منبع گفته که در نهایت گزینه‌ای با عنوان «Add to Facebook story» به بخش استاتوس واتس اپ اضافه خواهد شد. این گزینه احتمالا تنها در صورتی برای شما فعال می‌شود که اپلیکیشن فیسبوک نیز بر روی دستگاه شما نصب شده باشد. در زیر می‌توانید تصاویری از این ویژگی را مشاهده کنید.

آپدیت واتس اپ

دومین ویژگی که توسط این فاش کننده کشف شده، قابلیت اشتراک گذاری شماره تلفن با استفاده از QR Code است. این ویژگی ظاهرا از طریق بخش پروفایل شما قابل دسترس خواهد بود. دیگر کاربران با استفاده از دوربین واتس اپ می‌توانند کد QR شما را اسکن کرده و شماره تلفن شما را ذخیره کنند.

همچنین گفته شده در صورتی که نخواهید از این کد شما استفاده شود، می‌توانید آن را هر چند وقت یکبار هم تغییر دهید و کد جدید بسازید. البته ابن به این معنا نیست افرادی که شماره تلفن شما را از این طریق ذخیره کرده بودند، شماره تلفن شما را از دست خواهند داد.

البته اینها تنها ویژگی‌ های جدید واتس اپ نیستند که قرار است عرضه شوند و گفته شده احتمالا به زودی شاهد اضافه شدن ویژگی حالت شب نیز به این برنامه خواهیم بود.

تبلیغات واتس اپ از سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود

تبلیغات واتس‌اپ از سال 2020 آغاز می‌شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا