آمازون

کارمندان انبار آمازون در حین کار می‌توانند بازی کامپیوتری انجام دهند

چیزی نمانده که آمازون روبات ها را جایگزین کارمندان فعلی انبارهایش کند. اما تا آن زمان شرکت می‌خواهد مطمئن شود که کارمندان این بخش تا حد ممکن کارآمد عمل می‌کنند و از این طریق کارهای شرکت نیز به درستی و در کمترین زمان ممکن انجام می‌گیرد و خریداران می‌توانند محصولاتشان را سر وقت دقیق دریافت کنند. از این رو کارمندان انبار آمازون از این به بعد می‌توانند در طول ساعات کاری بازی کامپیوتری هم انجام دهند.

این بازی ها طوری طراحی شده‌اند که موجب افزایش خلاقیت کارمندان شده و حس رقابت را بین آنها افزایش می‌دهند.

طبق گزارش این هفته واشنگتن پست صدها نفر از کارمندان بخش بسته بندی و جابجایی انبارهای آمازون ساعت‌هایی از روز را به انجام بازی‌های کامپیوتری می‌پردازند. از جمله این بازی‌ها می توان به مسابقه خودروها، مسابقه اژدها و ساخت قلعه‌های مجازی اشاره کرد.این بازی‌ها که missionRacer، PickInSpace و Dragon Duel نام دارند همگی منحصرا به شرکت آمازون تعلق دارند.

این بازی‌ها در حال حاضر در 5 انبار بزرگ آمازون در ایالت‌های سیاتل، واشنگتن و همچنین شهر منچستر انگلیس توسط کارکنان اجرا می‌شوند. کارکنان به صورت دلخواه می‌توانند این بازی‌ها را که روی صفحات نمایش روی دیوارهای انبار قرار دارند انجام دهند. ضمنا امکان بازی به صورت تک نفره و تیمی وجود دارد.

برخی از این کارمندان انبار آمازون که در این مدت کوتاه تونسته‌اند امتیازات بالایی را کسب کنند، از مدیران انبار خواسته‌اند که این امتیازات مجازی خود را با امتیازات واقعی آمازون تعویض کنند و از طریق این امتیازات بتوانند از فروشگاه آمازون خرید کنند.

با اینکه آمازون شهرت خوبی در نحوه رفتار با کارکنان بخش انبار خود ندارد، اما این کمپانی همواره به رفتار صحیح و ارائه حداکثر خدمات رفاهی به این افراد اصرار داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا