تکنولوژی

هدفون جدید سونی رقیب جدی هدفونهای بیتس

سونی به‌تازگی از یک هدفون وایرلس جدید خود تحت عنوان XB900N رونمایی کرد که قرار است به عنوان رقیب جدید محصولی مشابه شرکت بیتس روانه بازار شود.

از هدفون‌های سری XB و یا همان Extra Bass شرکت سونی به عنوان رقبای هدفون‌های شرکت بیتس یاد می‌شود.

همانطور که از نام این محصولات برمی‌آید، این هدفون‌ها قادر به ارائه صدایی با باس عمیق‌ و قوی و با کیفیتی بسیار بالا هستند.

این هدفون از لحاظ شکل و شمایل، شباهتی نسبی با هدفون پرطرفدار WH-1000MX3 دارد. همچنین این محصول، از فناوری حذف نویز دیجیتال بهره می‌برد و از طریق بلوتوث نیز می‌توان آن را با دستگاه‌های مختلف جفت کرد.

بنابر گفته سونی، هدفون XB900N همانند مدل نام‌برده، از قابلیت اعمال تنظیمات برای فرکانس‌های پایین برخوردار است و از دستیارهای دیجیتالی همچون سیری، الکسا و گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی می‌کند.

دکمه‌ای نیز در این هدفون تعبیه شده که با کمک آن می‌توان بعد از اتصال به گوشی هوشمند، دستیار صوتی را فعال کرد.

سونی این هدفون را به عنوان محصولی مقرون‌ به‌صرفه که از قابلیت حذف نویز بهره می‌برد و قادر به ارائه صوتی با باس بیشتر است، پیش روی علاقمندان برند خود قرار داده است. این هدفون در مقایسه با نمونه‌های مشابه، جزو یکی از ارزان‌ترین‌‌ها به شمار می‌رود.

برای درک بهتر این ادعا باید گفت که به عنوان مثال قیمت هدفون وایرلس Bose QuietComfort 35 II که یکی از پرفروش‌ترین‌های بازار به حساب می‌آید برابر با 350 دلار تعیین شده که البته مدل Studio 3 شرکت بیتس نیز با همین قیمت به فروش می‌رسد.

اما تنها با 250 دلار  می‌توان هدفون XB900N سونی را خریداری کرد.

مرتبط:

هدفون بی سیم آمازون در راه است

 بهترین هدفونهای سال 2018

نگاهی از نزدیک به هدفون سرفیس

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا