مایکروسافت

نوتیفیکیشن‌های اندروید روی ویندوز ۱۰

ویژگی که به زودی به ویندوز ۱۰ اضافه می‌شود

شاید برای شما هم بارها پیش آمده باشد که با موبایل خود فاصله دارید اما صدای یک نوتیفیکیشن را می‌شنوید.

در این شرایط که در حال کار با کامپیوتر هستید به سراغ موبایل رفتن کار سختی است و احتمالا ترجیح می‌دهید پیام‌ها را روی لپ‌تاپ خود بخوانید.

این موضوع البته فعلا امکان‌پذیر نیست و چاره‌ای جز مستقیما به سراغ موبایل رفتن ندارید. اما خبر خوب اینکه با توجه به ویژگی که فعلا در نسخه اینسایدر ویندوز فعال شده، شما می‌توانید نوتیفیکیشن‌های موبایل اندرویدی خود را روی ویندوز مشاهده کنید.

این ویژگی که فعلا روی نسخه آزمایشی فعال است به خوبی کار می‌کند و احتمالا در آپدیت بعدی ویندوز قرار می‌گیرد.

اپلیکیشن Your Phone

مایکروسافت به تدریج درحال بهبود دادن اپلیکیشن Your Phone است. این اپلیکیشن برای برقراری ارتباط بین ویندوز ۱۰ و موبایل شما طراحی شده که فعلا با موبایل‌های اندرویدی کارایی دارد.

اگر از نسخه اینسایدر ویندوز استفاده می‌کنید، بدانید که این ویژگی هم‌اکنون برای شما قابل استفاده است. البته به این موضوع هم دقت کنید که فعلا فقط می‌توانید نوتیفیکیشن‌ها را ببینید و نمی‌توانید به آنها پاسخی بدهید. پاسخ سریع به نوتیفیکیشن‌ها فقط در نسخه جدید اندروید امکان پذیر است و نسخه‌های قدیمی‌تر از آن پشتیبانی نمی‌کنند. احتمال می‌رود این ویژگی به زودی به اپلیکیشن Your Phone هم اضافه شود.

موبایل‌هایی که پشتیبانی می‌شوند

در حال حاضر لیستی منتشر شده از موبایل‌هایی که می‌توانند از همه قابلیت‌های Your Phone استفاده کنند. این لیست شاید خیلی کامل نباشد اما فعلا شامل موبایل‌های خانواده گلکسی اس ۱۰، نوت ۸، نوت ۹، وان‌پلاس ۶ تی و وان‌پلاس ۶ است.

در آینده نزدیک و احتمالا زمانی که این موبایل عرضه شود این اپلیکیشن از همه موبایل‌های اندروید با نسخه ۷ به بالا و داشتن حداقل یک گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌کند. این یعنی تقریبا همه موبایل‌های امروزی می‌توانند از ویژگی‌های Your Phone استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا