موبایل

موبایل بعدی لنوو عکس ۱۰۰ مگاپیکسلی می‌گیرد!

در میان تب‌وتاب موبایل‌های تاشو لنوو به سراغ ترندی رفته که ظاهرا هرگز قدیمی نخواهد شد. بله دوربین! گوشی‌ها هر مدلی که باشند، دوربین آنها خیلی مهم است. شاید وقتی یک موبایل جدید به شما بدهند اولین چیزی که تست می‌کنید دوربین آن باشد. مخصوصا اگر فرم‌فکتور یا مدل ساخت آن ساده باشد و حرکتی نداشته باشد.

لنوو برای موبایل بعدی خود یعنی Z6 پرو تصمیم جذابی گرفته است. آن هم استفاده از چهار لنز برای دوربین موبایل است که می‌توانند تصویر ۱۰۰ مگاپیکسلی بدهند.

آن طور که در Gizmochina نوشته شده در شبکه اجتماعی چین یعنی Weibo تصاویری که از این موبایل گرفته شده لو رفته است. این تصاویر ظاهرا قرار است بخشی از ارائه روز معرفی این محصول باشد. طبق شنیده‌ها قرار است این مراسم در ۲۳ آوریل در چین برگزار شود.

در تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید دوربین چهارگانه لنوو را می‌بینید که دوربین اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل است. اما زمانی که عکس می‌گیرید تصویر با چند لنز گرفته می‌شود و درنهایت با هم ترکیب می‌شوند و به شما یک تصویر ۱۰۰ مگاپیکسلی تحویل می‌دهند.

از یک موبایل سال ۲۰۱۹ با همچین دوربینی انتظار سخت‌افزاری هم بالا می‌رود. در نتیجه پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که این موبایل از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۵۵ استفاده کند و امکان پشتیبانی از اینترنت 5G را هم داشته باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام و تشکر از عواملین و اپلیکیشن خوب آی تی ایران. این برنامه چند ایراد بسیار جزئی داره از نظر اینجانب!!!1_ داشتن سرعت کم لمس صفحات 2_گزینه علاقمندیها 3 _اشتراک گذاری( اون هم فقط با کپی گرفتن از صفحات ممکنه متأسفانه) 4_ جدولی کردن صفحات رنگی با موضوعات مختلف در هر آیکون برای سهولت استفاده کاربر. از پروردگار منان نیل به مقاصد عواملین و ارتقاء و پیشرفتهایی روز افزون را آرزومندم این اپلیکیشن را آرزومندم!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا