موبایل

تصاویر لو رفته از گوشی احتمالی جدید موتورولا

به نظر می رسد موتورولا در حال کار بر روی یک اسمارت‌فون با لنز دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی است.

با اینکه تصاویری از این گوشی در فضای اینترنت لو رفته اما هنوز نمی‌دانیم نام این دستگاه دقیقا چه خواهد بود و اینکه تاریخ رونمایی آن کی خواهد بود.

این گوشی که با نام احتمالی موتو جی8 در فضای اینترنت معرفی شده، ممکن است نسخه جدیدی از گوشی مدل پی30 موتورولا باشد و به همین دلیل ممکن است نام واقعی این گوشی موتو پی40 و یا حتی موتو پی40 نوت باشد.

شباهت‌های زیادی بین این دیویاس و گوشی احتمالی موتورولا یعنی وان ویژن وجود دارد بنابراین این احتمال وجود دارد این تصاویر متعلق به همین گوشی باشد. با این وجود قصد داریم نگاه دقیق‌تری به این دستگاه و تصاویر لورفته از آن داشته باشیم.

دوربین و حسگر اثر انگشت

این تصاویر که در اصل یک سری رندرهای کامپیوتری هستند، گوشی را نشان می‌دهند که از لحاظ طراحی جنبه‌های قابل بحث زیادی دارد.

در ابتدا سراغ لنز سه گانه گوشی می‌رویم که به شکل عمودی و مشابه آیفون‌های شرکت اپل جایگذاری شده‌اند. این نحوه قرارگیری البته مشابه طراحی لنزهای دوربین گوشی پی30 نیز هستند. گفته می‌شود هر یک از این سه لنز 12 مگاپیکسل قدرت دارند و یک فلش دوگانه نیز در زیر آنها قرار گرفته‌اند.

لازم به ذکر است در پشت بدنه این گوشی یک سنسور اثرانگشت نیز قرار گرفته شده است.

نمایشگر

در قسمت جلویی گوشی هم جذابیت‌های قابل توجهی وجود دارد. ابتدا یک حفره کوچک در گوشه سمت چپ بالای گوشی که به لنز جلویی دوربین تعلق دارد که این نوع طراحی یکی از ترندهای امروزی در بین اسمارت‌فون های برتر دنیا به شمار می‌رود و مشابه آن را در گلکسی اس10 سامسونگ هم دیده‌ایم. همچنین در جلوی این گوشی یک نمایشگر 6.2 اینچی با حاشیه بسیار باریک وجود دارد.

همچنین یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز در بالای گوشی قرار دارد.

اسم نهایی

در ابتدا اکانت معروف Onleaks در توییتر این تصاویر لورفته را تحت عنوان موتو جی8 منتشر کرد اما در ادامه اعلام کرد که این دیوایس احتمالا نسخه جدید گوشی موتو پی30 باشد.

اگر این دیوایس همان موتو پی40 باشد، این احتمال وجود دارد نام دقیق آن “پی40 پاور” و یا “پی40 نوت” باشد. همچنین موتورلا گوشی جی7 خود را به تازگی معرفی کرده و بعید است به زودی بخواهد جی8 را معرفی کند. موتورلا پی30 آگوست 2018 معرفی شد و ممکن است این گوشی نسخه جدید آن باشد که قرار است پس از یک سال معرفی شود. البته استراتژی موتورلا در نامگذاری محصولاتش باعث می‌شود که نتوانیم نام دقیق این دیوایس احتمالی را حدث بزنیم.

حال این گوشی با هر نامی که معرفی شود، مطمئنا از دیدن آن با دوربین سه گانه شگفت زده خواهیم شد. علی‌الخصوص اگر قیمت قابل قبولی نیز برای آن تعیین شود. لنزهای بیشتر به معنای امکانات بیشتر برای خلاقیت بیشتر خواهد بود که منجر به ثبت تصاویر جذاب‌تر و خارق‌العاده‌تر توسط افراد خواهد شد.

هنوز تاریخ معرفی این گوشی اعلام نشده است.

مرتبط:

تولید گوشی تاشو موتورولا رسما تایید شد

تولید گوشی تاشو موتورولا رسما تایید شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا