دیجی‌کالا

پل نوآوری بین دیجی‌کالا و دانشگاه تهران

دیجی‌کالا سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ رویدادی را با عنوان پل نوآوری در دانشگاه تهران برگزار کرد.

پل نوآوری

چالش‌های دیجی‌کالا

در این رویداد دیجی‌کالا برخی از چالش‌ها و فرصت‌های این استارت‌آپ را مطرح کرد. مدیران دیجی‌کالا سعی کردند برخی از چالش‌هایی که در روزهای پیک و ایام خاص دارند را مطرح کنند، تا بتوانند به کمک دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران این مشکلات را برطرف کنند. همچنین بنا شد تا دانشجویان مشتاق و برخی اساتید از مرکز پردازش و انبار دیجی‌کالا بازدید کنند تا چالش‌های این شرکت را از نزدیک ببینند.

فرصت همکاری با دیجی‌کالا

در این رویداد دیجی‌کالا علاوه‌بر چالش‌ها به چند فرصت هم اشاره کرد. برای مثال یکی از این فرصت‌ها که با استقبال برخی دانشجویان روبه‌رو بود لاکر هوشمند نام داشت. این لاکرها قفسه‌های رمزداری هستند که در برخی مناطق شهر نصب می‌شوند و دیجیکالا به کمک آنها می‌تواند به جای تحویل بسته درب منزل، بسته را در این لاکرها قرار دهد و افراد با وارد کردن یک رمز مشخص بسته خود را از این صندوق‌های امن بردارند. این سرویس در خارج از ایران مرسوم است و آمازون سال‌هاست از آن استفاده می‌کند. همچنین شرکت پست هم می‌تواند از این دستگاه‌ها استفاده کند و به گفته مدیران دیجیکالا اگر استارت‌آپ خوبی در این زمینه پا بگیرد، دیجیکالا مشتری آن خواهد شد.

برنامه آینده دیجی‌کالا

در ادامه رویداد پل نوآوری مدیران دیجی‌کالا از نشست دیگری در اردیبهشت ماه در دانشگاه تهران خبر دادند. ظاهرا در آن نشست دیجی‌کالا تصمیم دارد بحث کشاورزی را باز کند و راهکارهایی خلاقانه برای دیجی‌کالا فرش پیدا کند. براساس صحبت خبرنگار آی‌تی‌ایران با یکی از مدیران دیجی‌کالا، این شرکت تصمیم دارد تا مستقیما با کشاورزان کار کند و حتی روش‌های نوین کشاورزی و نگهداری و کاشت میوه را به آنها آموزش دهد تا حداکثر بهره‌وری را داشته باشند.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا