مایکروسافت

مایکروسافت، امشب در MWC 2019

مایکروسافت امشب ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران در MWC 2019 یک رویداد برگزار خواهد کرد. مایکروسافت به صورت رسمی اعلام نکرده است که تصمیم دارد دستگاهی معرفی کند و یا اینکه کنفرانس فقط به نرم‌افزار مرتبط است. اما گفته شده در جمع سخنرانان این رویداد ساتیا نادلا و الکس کیپمن حضور دارند.

حضور ساتیا نادلا در بارسلونا نشان از جدی بودن ماجرا و اهمیت این رویداد برای مایکروسافت است و حضور مدیر بخش هلولنز (الکس کیپمن) احتمال رونمایی از هلولنز ۲ را بالا برده است.

تماشای زنده رویداد مایکروسافت

اگر دوست دارید این رویداد را زنده تماشا کنید، این امکان از طریق کانال مایکروسافت در یوتیوب فراهم شده است.

کانال رسمی مایکروسافت در یوتیوب

خبری از سرفیس فون نیست

با توجه به اینکه MWC به موبایل مربوط است و بیشتر کمپانی‌ها موبایل‌های جدید خود را در این نمایشگاه معرفی می‌کنند اما باید بدانید که خبری از سرفیس فون نیست و مایکروسافت احتمالا از هلولنز ۲ رونمایی می‌کند.

هلولنز ۲

تقریبا هیچ اطلاعات خاص یا دقیقی از هلولنز ۲ لو نرفته است. مایکروسافت در سال‌های گذشته نشان داده در این زمینه استاد است و می‌تواند تا روز آخر همه‌چیز را محرمانه نگه‌دارد تا موضوعی از رویداد لو نرود. از هلولنز ۲ یک تیزر رسمی منتشر شده است که از آن هم چیزی به دست نمی‌آید! فقط از تصاویر آن برخی حدس می‌زنند موضوع افزایش سرعت هلولنز ۱ و استفاده از فیبر کربن باشد. برخی هم به این دلیل که مایکروسافت MWC را انتخاب کرده است گمان می‌کنند هلولنز ۲ به LTE مجهز باشد و بتوانید در فضای بیرونی هم از اینترنت آن استفاده کنید.

تا زمان معرفی این محصول چیزی باقی نمانده و برای اطلاعات بیشتر همیشه می‌توانید به آی‌تی‌ایران سر بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا