ال جینمایشگاه MWC 2019

انتشار عکس جدید از گوشی 5G ال‌جی

عکس جدیدی از گوشی 5G ال جی منتشر شده است.

احتمالا می‌دانید ال‌جی قرار است در نمایشگاه  2019 MWC  امسال در بارسلونا، اولین گوشی مجهز به تکنولوژی 5G  خود را معرفی کند.

Evan Blass، بلاگر معروف، در اکانت توییتر خود تصویری از گوشی LG V50 ThinQ   را منتشر کرد که قرار است به صورت اختصاصی برای اپراتور آمریکایی Sprint ارائه شود.

تصویر منتشر شده کمی تاریک است اما با این وجود، صفحه نمایش بدون حاشیه و bezel بسیار باریک در بالای دستگاه، به خوبی دیده می‌شود. سیستم سه دوربینه پشتی و سنسور اثر انگشت نیز در پشت گوشی دیده می‌شود.

عکس جدیدی از گوشی 5G ال جی

در پست منتشر شده، به تاریخ بیست و چهارم فوریه اشاره شده که دقیقا روز معرفی محصولات جدید ال‌جی در نمایشگاه MWC است.

البته پیشتر هم می‌دانستیم قرار است این گوشی و گوشی‌های دیگری در کنگره جهانی موبایل بارسلونا رونمایی شود.

همزمان با رونمایی LG V50 ThinQ ، ال‌جی تصمیم دارد مدل LG G8 ThinQ را نیز معرفی کند گوشی که گفته می‌شود پرچمدار ال جی خواهد بود و قیمت نسبتا بالایی هم دارد.

این شرکت تا پیش از این، برای معرفی مدل جدید سری V خود نیمه دوم سال را انتخاب می‌کرد اما ظاهرا امسال قصد تغییر دارد.

V50 ThinQ 5G  هم  احتمالا تا پایان سال به بازار عرضه می‌شود.

درباره گوشی V50 ThinQ 5G ، اطلاعات زیادی به بیرون راه پیدا نکرده و تنها می‌دانیم که از پردازنده Snapdragon 855  کوالکام پشتیبانی می‌کند.

به علاوه وجود مودم Snapdragon X50 5G    و باتری 4000mAh  نیز تایید شده است.

همین امروز اعلام شد ال‌جی قابلیت جدیدی از مدل LG G8 ThinQ   را اعلام کرد: صفحه نمایش OLED که می‌تواند صدایی با کیفیت بالا تولید کند.

در خبرهای منتشر شده نیز اشاره شده که به دلیل تولید گرمای زیاد در گوشی‌های مجهز به 5G، یک محفظه بخار نیز داخل دستگاه تعبیه شده که 2.7 برابر بزرگ‌تر از محفظه بخار موجود در LG V40 ThinQ است.

این محفظه بخار گرمای مازاد تولید شده را از بین برده و از گرم شدن بیش از حد گوشی جلوگیری می‌کند.

قیمت گوشی 5G ال جی

V50 ThinQ 5G  قرار نیست ارزان باشد

تنها خبری که درباره قیمت V50 ThinQ 5G  منتشر شده اعلام می‌کند این دستگاه در کره جنوبی بین 1165 تا 1354 دلار قیمت خواهد داشت.

احتمالا که شرکت Sprint این گوشی را با قیمت کمتری برای فروش دربازار آمریکا عرضه خواهد کرد.

نائب رئیس بخش تکنولوژی 5G شرکت اسپرینت، اعلام کرده که گوشی LG V50 ThinQ 5G  بسیار منحصر به فرد و زیباست:« نکته برجسته‌ای که گوشی LG V50 ThinQ 5G  دارد این است که به سادگی شناسایی می‌شود و هرکسی در اطراف شما سریعا متوجه می‌شود که این گوشی یک دستگاه مجهز به 5G است.»

البته این نکته احتمالا به دلیل وجود لوگوی 5G، قرار گرفته در پشت دستگاه خواهد بود.

علاوه بر LG V50 ThinQ 5G ، سامسونگ هم احتمالا مدل مجهز به تکنولوژی 5G خود را به زودی معرفی می‌کند.

این مدل که Galaxy S10X نام دارد، مجهز به یک صفحه نمایش عظیم  خمیده 6.7 اینچی AMOLED   است و تنها در آمریکا به پردازنده Qualcomm Snapdragon 855   مجهز خواهد بود.

اگر می‌خواهید بدانید فرق بین 5G و LTE چیست این مطلب را بخوانید.

اینترنت 5G می‌تواند سرعت بالاتر-نسبتا 20 برابر بیشتر- از 4G ارائه کند و طبیعتا دنیای وسیعی از قابلیت‌ها و امکانات جدید پیش روی کاربران گشوده خواهد شد.

به علاوه، نسل آینده سرویس‌های بدون سیم، دارای دامنه تاخیر به نسبت کمتری هستند.

به عنوان مثال، اگر برای دانلود یک فیلم در اینترنت 4G   هفت دقیقه زمان نیاز باشد، در اینترنت 5G این مدت زمان به 6 ثانیه کاهش می‌یابد.

 

 

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا