تکنولوژی

اولین موبایل گیمینگ 5G در راه است

همه ما علاقمندان تکنولوژی این کمپانی چینی قدرتمند را می‌شناسیم و با پرچمداران آن آشنایی لازم را داریم. بله درباره وان پلاس صحبت می‌کنیم. شرکت بزرگی که گوشی‌هایی با کیفیت بسیار خوب و با قیمت مناسب تولید می‌کند. وان پلاس این بار قرار است اولین موبایل گیمینگ 5G را عرضه کند. این کمپانی خودش را برای رویداد 2019 MWC آماده می‌کند.

وان پلاس تصمیم دارد اولین موبایل گیمینگ 5G را با همکاری کوآلکام و پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۵۵ تولید کند که قابلیت پشتیبانی از 5G را داشته باشد.

پیش‌بینی می‌شود در رویداد MWC 2019 وان‌پلاس بتواند توجه زیادی را به خود جلب کند. از آنجایی که هم موبایل‌های گیمینگ کم هستند و هم 5G بسیار نایاب است این موبایل می‌تواند مرکز توجه‌ها در MCW بارسلونا باشد.

قیمت اولین موبایل گیمینگ 5G

مدیرعامل وان‌پلاس مدتی پیش با خبرنگار The Verge مصاحبه‌ای داشت و در آن گفت‌وگو اعلام کرده بود موبایل‌های 5G در راه هستند و قیمت‌ آنها بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار از موبایل‌های 4G بیشتر است. وان‌پلاس مدل 6T با قیمت ۵۴۹ دلار شروع شده است. با توجه به این موضوع احتمال می‌رود قیمت اولین موبایل گیمینگ 5G حدود ۸۰۰ دلار باشد.

میزان تولید اولین موبایل گیمینگ 5G

با توجه به قیمت بالای این دستگاه و نایاب بودن 5G احتمال می‌رود از این موبایل استقبال ویژه‌ای نشود. البته طبیعتا وان‌پلاس هم از این موضوع به خوبی آگاه است و این گوشی به احتمال زیاد به صورت محدود (Limited) تولید می‌شود.

به گفته مدیران وان‌پلاس تکنولوژی 5G احتمالا سال ۲۰۲۰ فراگیر می‌شود و تا قبل از آن موبایلی با قابلیت 5G به تولید انبوه نمی‌رسد. خود وان پلاس هم تصمیم ندارد تا موبایل جدیدش را مانند 6T یا 7 انبوه تولید کند. به گفته مدیرعامل وان‌پلاس، اولین موبایل گیمینگ 5G در اروپا عرضه می‌شود و بر اساس استقبال تولید آن افزایش داده می‌شود.

منبع
techviral

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا