تکنولوژیمایکروسافت

سرویس پخش زنده ویدیو لینکدین به زودی عرضه می‌شود

پخش زنده ویدیو لینکدین امکانی است به زودی شاهد آن خواهیم بود.

لینکدین، شبکه اجتماعی مخصوص دنیای کار و کاریابی، با نزدیک به 600 میلیون کاربر در سرتاسر جهان، اعلام کرده که پلت فرم «ویدیو» در این سرویس، به سرعت در حال رشد و فراگیری است. این شرکت حالا تصمیم گرفته که با پخش زنده ویدیو لینکدین قدم بعدی در این زمینه را بردارد.

بنا به این گزارش این شرکت میخواهد قابلیت ویدیوی پخش زنده-LIVE VIDEO- را عرضه کند.

با این قابلیت، کاربران و شرکت‌ها قادر خواهند بود، ویدیوهای پخش زنده خود را برای گروه‌های اختصاصی خود و یا برای کل دنیای لینک‌دین، به اشتراک بگذارند.

هدف از معرفی قابلیت پخش زنده ویدیو لینکدین، پوشش کنفرانس‌ها، معرفی محصولات، جلسات پرسش و پاسخ و دیگر برنامه‌های مرتبط است.

یکی از شرکای لینکدین برای  توسعه این قابلیت، مایکروسافت بوده و سرویس Azure Media این شرکت، برای Encoding قابلیت جدید، مورد استفاده قرار گرفته است.

با وجود اینکه مایکروسافت،لینکدین را سال 2016 خریداری کرده، تا کنون تلاش کرده که فاصله خود را با محصولات مرتبط با این شرکت حفظ کند ولی این بار، استثنا محسوب می‌شود.

در مقایسه با دیگر شرکت‌های حوزه شبکه‌های اجتماعی،لینکدین برای معرفی قابلیت پخش ویدیو نسبتا دیر عمل کرده است.

لینکدین اولین بار، قابلیت به اشتراک گذاری ویدیو را تابستان 2017 معرفی کرد و طی این 17 ماه، از طریق پلت فرم ویدیویی خود، درآمد و ترافیک بیشتری جذب کرده است.

Pete Davies، مدیر بخش محصولات لینکدین در مصاحبه‌ای درباره این قابلیت گفت:« پلت فرم ویدیوها، پر سرعت‌ترین میزان رشد را در سرویس ما شاهد بود. ویدیوهای زنده یا Live نیز یکی از پردرخواست‌ترین قابلیت‌های کاربران ما بوده است.»

لینک‌دین فعلا حرفی از برنامه‌های آینده خود نزده و قرار نیست فعلا داخل ویدیوهای لایو لینکدین ، تبلیغات قرار گیرد.

مرتبط: 

سه درس مهم از مدیرعامل لینکدین

لینکدین با آفیس ادغام شد

ده اشتباه رایج در لینکدین

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا