موبایلنمایشگاه MWC 2019

عکس نوکیا ۹ PureView لو رفت

عکس نوکیا ۹ PureView لو رفت.

چیزی به آغاز کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ نمانده، و میدانیم نوکیا قرار است موبایل Nokia 9 PureView خود را در طی مراسمی سالیانه در بارسلونا معرفی کند.

این شرکت فنلاندی سازنده گوشی‌های هوشمند، تصمیم دارد با معرفی محصول جنجالی خود که یک گوشی هوشمند مجهز به  5 دوربین پشتی است،  حسابی سر و صدا به پا کند.

قبل از برگزاری مراسم معرفی رسمی، عکسهای Nokia 9 PureView درز پیدا کرده که بر اساس آنها، این گوشی هوشمند جدید با صفحه نمایش بزرگ همراه با حاشیه‌های جزئی بالا و پایینی نشان داده می‌شود.

همچنین عکس نوکیا ۹ PureView نشان میدهد سنسورهای تعبیه شده در داخل حاشیه سمت چپ و دوربین سلفی در سمت راست دستگاه قرار گرفته‌اند.

تصاویر جدید نوکیا ۹ PureView با مطالب و خبرهایی که تا پیش از این درباره این محصول منتشر شده، مطابقت دارند.

تصاویر جدید لو رفته از نوکیا ۹ PureView

در عکس نوکیا ۹ PureView از پشت دستگاه هم به وضوح مشخص است که این گوشی نوکیا مجهز به 5 دوربین اصلی با فلش LED است که در پشت بدنه شیشه‌ای گوشی تعبیه شده‌اند.

همچنین، سنسور اثر انگشت گوشی در تصاویر منتشر شده، در پشت دستگاه دیده نمی‌شود و احتمال داده می‌شود نوکیا تصمیم گرفته از تکنولوژی سنسور اثر انگشت پنهان در زیر صفحه نمایش بهره ببرد.

در مورد مشخصات Nokia 9 PureView ، احتمالا این گوشی به صفحه نمایش 5.99 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+  مجهز است و به احتمال زیاد از تکنولوژی HDR10   نیز پشتیبانی می‌کند

شایعاتی که درباره این گوشی منتشر اعلام می‌کند که دستگاه از پردازنده  Snapdragon 845 SoC   کوالکام، با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره برده است.

گزارش شده که این دستگاه به باتری  4150 میلی آمپری مجهز است و از  قابلیت‌های شارژ پرسرعت و شارژ بدون سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

نوکیا همچنین قرار است بیست و چهارم فوریه امسال در نمایشگاه MWC 2019، گوشی  6.2 نسخه ۲۰۱۹  را نیز عرضه کند.

نمایشگاه MWC 2019 از ۶ تا ۹ اسفند امسال در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا