آمازون

جف بزوس از نشریه  National Enquirer شکایت کرد

چند ساعت پیش، جف بزوس-مدیر عامل آمازون و صاحب روزنامه واشنگتن پست با انتشار پُستی، ادعا  کرد که هدف باج‌گیری توسط صاحب نشریه  National Enquirer قرار گرفته است.

بزوس مدعیست که این نشریه آمریکایی وی را به افشا و انتشار تصاویر صمیمانه وی با شریکش و دیگر موارد خصوصی زندگی بزوس تهدید کرده است.

این نشریه اولین جایی بود که عکسها و پیامک‌های جف بزوس و دوست دخترش را منتشر کرده بود. بزوس در دی ماه امسال از همسرش طلاق گرفت.

رئیس شرکت آمریکن مدیا(AMI)-David Pecher، از دوستان نزدیک دونالد ترامپ است و به محافظه کاری شهرت دارد.

بزوس چند روز پیش با انشتار پستی در Medium ادعا کرد بود که شرکت AMI ، بزوس را در صورت توقف نکردن تحقیقات خود علیه نشریه National Enquirer، به انتشار تصاویر جنجالی وی با دوست دخترش تهدید کرده و قصد باج گیری دارد.

حالا بعد از گذشت تنها چند ساعت از ادعای بزوس، یک روزنامه نگار به نام Ronan Farrow  نیز ادعا کرده و وی به همراه یک روزنامه نگار دیگر نیز توسط AMI تهدید شده‌اند.

Farrow   در توییتر خود اعلام کرد که به دلیل پوشش خبری روابط بین دونالد ترامپ و نشریه   National Enquirer، هدف ارعاب و باج خواهی مسئولین این شرکت قرار گرفته اند.

سی‌ان‌ان با انتشار جوابیه‌ای به ادعاهای بزوس، به نقل از سخنگوی شرکت AMI اعلام کرد:« AMI برای دنبال کردن و تحقیقات در مورد ادعای آقای بزوس بسیار مشتاق است. هر کاری لازم باشد برای انجام این تحقیقات انجام خواهیم داد.»

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا