شبکه‌های اجتماعی

قابلیت حذف پیام فیسبوک بعد از ارسال

امکان حذف پیامها تا ۱۰ دقیقه بعد از ارسال ایجاد شده است

فیس بوک قابلیت جدیدی معرفی کرده که امکان حذف پیام فیسبوک بعد از ارسال آنها را ممکن می‌سازد.

پس اگر از این به بعد در برنامه پیغام رسان فیس بوک-Messenger- پیغام اشتباه فرستادید، دیگر جای نگرانی نیست، به راحتی می‌توانید آنها را از دید مخاطب خود نیز حذف کنید.

امکان حذف پیام فیسبوک ، تا 10 دقیقه بعد از ارسال امکان پذیر خواهد بود و با انتخاب پیغام مورد نظر، دو گزینه ارائه می‌شود: حذف برای همه-Remove for Everyone- و حذف برای خود- Remove for You.

با انتخاب گزینه حذف برای همه، متن پیغام شما حذف شده و عبارتی جایگزین آن خواهد شد که به مخاطب اعلام می‌کند شما آن را حذف کرده‌اید.

چندی قبل، خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه پیغام‌های ارسال شده توسط مدیرعامل فیس بوک-مارک زاکربرگ- به صورت مشکوکی از لیست پیغام‌ها مخاطبانش حذف شده و حالا مشخص شده که این پیغام‌ها از طرف شخص وی، با استفاده از همین قابلیت حذف شده بودند.

سخنگوی فیس بوک اما در جوابیه این خبر اعلام کرد که پیغام‌های زاکربرگ، به مرور زمان منقضی شده و دلیل حذف آنها نیز همین بوده است.

مرتبط: چگونه پیام ارسال شده در سرویسهای مختلف را حذف کنیم؟

بعد از وایرال شدن این خبر، کاربران فهمیدند مسئولین فیس بوک قادرند پیغام‌های ارسالی خود را حذف کنند، کاری که کاربران عادی ناتوان از آن هستند.

به همین دلیل موج انتقادها به سمت این شرکت روانه شد و خیلی زود فیس بوک را وادار به نشان دادن واکنش کرد.

همانجا بود که شرکت قول داد قابلیت حذف پیام فیسبوک را تا چند ماه آینده معرفی کند.( آن چند ماه، 9 ماه به طول انجامید!)

طبق گفته فیس‌بوک به وبسایت The Verge، این قابلیت جدید از دو روز پیش عرضه شده و به روی اآخرین نسخه پیغام‌رسان مسنجر فیس بوک ارائه می‌شود.

امکان حذف پیام بعد از ارسال پیش از این در بسیاری از سرویسهای پیام رسان دیگر وجود داشت.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا