اپل

اخبار و اطلاعات لو رفته از آیپد 2019 اپل

در ادامه اخبار هفته گذشته که گفته شد اپل قصد دارد نسل هفتم آیپد و یک آیپد مینی 5 را در نیمه اول سال 2019 عرضه کند، حال یک سری اطلاعات جدید درباره آیپد 2019 در فضای مجازی منتشر شده که به احتمالات هفته گذشته قوت بیشتری می‌بخشد.

البته هنوز مشخص نیست اپل در حال حاضر بر روی چه نوع آیپدی کار می‌کند اما اسناد و مدارک ثبت شده توسط این شرکت نشان می‌دهد کمپانی اپل قصد دارد 6 نسخه مختلف از آیپد را روانه بازار کند.

اکتبر سال گذشته اپل از آیپد پرو های نسل جدید خود رونمایی کرد بنابراین احتمالا آیپد 2019 جدید نسخه‌ ارزان‌تری در مقایسه با آیپد پرو است.

شاید به زودی نسخه جدید آیپد 329 دلاری نسل 6 و نسل جدید آیپد مینی 4 را شاهد باشیم. اکثر شایعات هم به آیپد مینی 5 اشاره دارند چراکه سالهاست اپل نسخه جدید آیپد مینی را منشتر نکرده است.

مرتبط: خشم کاربران از خم شدن آیپد 2018

طبق گزارش وبسایت MySmartPrice، اپل بایستی آیپدهای مدل A2123,A2124,A2153,A2133 و A2152 را به زودی معرفی کند چراکه این شرکت اخیرا اسنادی را با نام‌های بالا در موسسه روسی EEC به ثبت رسانده است.

اپل در گذشته هم چنین اقداماتی را انجام داده بنابراین می‌توان به این مدارک ثبت شده به عنوان دیوایس‌های جدید اپل اعتماد کرد.

در حال حاضر مشخص نیست این 6 آیپد دقیقا چه مدل‌هایی خواهند بود.

شاید این مدارک به ثبت رسیده در این موسسه روسی عرضه قطعی آیپدهای جدید اپل را تضمین کنند اما نمی‌توان هیچ جزئیاتی راجع به خصوصیات این دیوایس‌ها از این طریق به دست آورد.

شایعات اخیر ادعا کرده‌اند آیپد ارزان ‌قیمت 2019 اپل 10 اینچی خواهد بود و اینکه اپل در حال طراحی و تولید یک تبلت مینی جدید است.

مرتبط: جعبه گشایی آی پد پرو 2018

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا