اپل

کیس شارژر آیفون های جدید اپل معرفی شدند

اپل روز گذشته از سه کیس شارژر مجهز به باتری داخلی برای جدیدترین آیفون‌های خود رونمایی کرد. اپل در گذشته تنها برای آیفون‌های 6 و 6اس کیس شارژر عرضه کرده بود. این کیس همانند کیس‌های محافظ گوشی معمولی به پشت بدنه آیفون متصل می‌شود که البته با استفاده از باتری داخلی آن می‌تواند گوشی شما را چند مرتبه شارژ کند. از کیس شارژر جدید آیفون می‌توان بر روی آیفون‌ 10اس ، 10اس مکس و 10آر استفاده کرد.

این کیس‌ها را می‌توان در رنگ‌های مشکی و سفید و برای آیفون‌های مدل 10اس، 10اس مکس و 10آر خریداری نمود. این کیس‌ها با متصل شدن به آیفون کمی ضخامت گوشی را افزایش می‌دهند. همچنین این محصول جدید اپل از طریق شارژرهای وایرلس هم قابل شارژ است و برای شارژ کردن آنها نیازی به اتصال مستقیم به برق از طریق کابل نیست.

اپل ادعا می‌کند کیس طراحی شده برای آیفون 10اس قادر است تا 21 ساعت استفاده از اینترنت یا 25 ساعت تماشای ویدیو را جوابگو باشد اما این رقم برای 10اس مکس در هنگام استفاده از اینترنت 20 ساعت بوده که البته تماشای ویدیو همان 25 ساعت خواهد بود. ضمنا کیس شارژر مختص آیفون 10آر هم قادر است 22 ساعت اینترنت یا 27 ساعت پخش ویدیو را جوابگو باشد.

این کیس‌ قرار است با قیمت 129 دلار و  از روز جمعه 28 دی ماه به بازار عرضه شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا