ال جینمایشگاه 2020 CES

تلویزیون لوله‌ای ال جی امسال به بازار می‌آید

در نمایشگاه CES سال گذشته، شاهد معرفی نسخه آزمایشی-پروتوتایپ – تلویزیون 64 اینچی ال جی بودیم که طبق ادعای این شرکت قابلیت لوله شدن داشت و حالا hlshg این محصول، به همراه تلویزیون 4K OLED از طرف این شرکت برای بازار سال 2019 عرضه شده است.

تلویزیون 64 اینچی جدید ال جی، شباهت زیادی به مدل 4K OLED TV R دارد و به علاوه بلندگوهای 100 واتی دالبی Atmos  نیز داخل آن استفاده شده است.

این تلویزیون تلویزیون لوله ای ال جی برای آن دسته از کاربران که جای کمتری دارند، می‌تواند کاربرد فراوان داشته باشد زیرا هر زمان که می‌خواهند می‌توانند آن را جمع کرده یا از دید خارج کنند.

با کمرنگ شدن نقش تلویزیون‌ها در صنعت لوازم خانگی، سازنده‌های تلویزیون به خوبی دریافته‌اند که باید در طراحی این محصول تحولی ایجاد کنند تا با ذائقه و طراحی‌های منزل کاربر مدرن امروزی، توازن بیشتری داشته باشد.

ال جی نیز به عنوان یکی ازپررنگ‌ترین اعضای صنعت تلویزیون سازی در دنیا، این اصل را به خوبی دریافته و دائما در حال معرفی  تلویزیون‌های جدید با تکنولوژی‌ها روز دنیاست.

تلویزیون لوله ای ال جی در حقیقت می‌تواند هر زمان که نیازی به آن نبود، از جلوی دید خارج شود. هنگام خاموش بودن، دستگاه می‌تواند داخ بیس اصلی خود رفته و تنها با فشار یک دگمه تنها در 10 ثانیه دوباره به جایگاه قبلی خود باز می‌گردد. عمل جمع شدن در واقع داخل بیس انجام می‌شود و آنقدر سریع اتفاق می‌افتد که نمی‌توان جزئیات آن را دید.

تلویزیون لوله شونده ال جی، حالت-Mode- جدیدی نیز دارد که «Line Mode» نام دارد و در آن صفحه تلویزیون به اندازه یک چهارم پنل، بیرون از پایه اصلی دستگاه است و دیده می‌شود.

همزمان با اجرای این حالت، امکان پخش موسیقی و کنترل گجت‌های هوشمند داخل خانه ممکن است.

همچنین در تلویزیون لوله شونده ال جی چندین حالت برای پخش تصاویر آرام بخش مانند یک شومینه روشن یا یک منظره طبیعی نیز اضافه شده است.

بدون شک  این تلویزیون، قیمت بالایی دارد. خود شرکت ال جی اعلام کرده که تلویزیون جدید با قیمت پرمیوم، بهار امسال به بازار وارد خواهد شد.

مرتبط :محصولات جدید و جالب نمایشگاه CES 2019

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا