ایران

کسب درآمد به دلار در منزل؛ کلاهبرداری جدید

کسب درآمد دلاری از طریق تماشای تبلیغات حقیقت دارد؟

اگر سری به اینترنت بزنید یا کسب درآمد دلار را جست‌وجو کنید انواع پیشنهادات و مدل‌های مختلف را می‌بینید که تقریبا هیچ کدام آنها واقعیت ندارد. برخی از آنها به ماینینگ بیت کوین پرداخته‌اند که داستان جدایی دارد و روی صحبت امروز با بیت‌کوین و روش‌های ماینینگ نیست. مدل دیگری که در آگهی‌های مختلف می‌بینید روشی است که ظاهرا به تازگی باب شده و شما را به درآمدی دلاری در منزل تشویق می‌کند.

این سایت‌ها به شما می‌گویند برای کسب درآمد به دلار تبلیغات تماشا کنید و در ازای آن پول دربیاورید! یک مدل خیلی مشهور آنها Egmoney یا ezmoney و چندین دامنه دیگر مشابه همین است و با ساختاری به همین شکل که در پایین می‌بینید است.

درآمد ارزی

درامد ارزی

این سایت به شما می‌گوید برای کسب درآمد به دلار بابت تماشای هر صفحه تبلیغ به شما 10 سنت پول می‌دهد و یعنی با ورق زدن 10 صفحه یا وارد کردن 10 کپچا 1 دلار پول در می‌آورید.

در ادامه هم انواع روش‌های پرداختی را به ظاهر برای شما آماده کرده است. اما زمانی که می‌خواهید این یک دلار را به هر نحوی بردارید به شما پیغام می‌دهد که، برای برداشت وجه باید حداقل 150 دلار داشته باشید.

پس از اینکه به اندازه 150 دلار تبلیغ تماشا کردید هم به شما می‌گوید باید به اندازه 50 دلار روی این لینکهای تبلیغی کلیک کنید. بعد می‌گوید به 4 دلار دیگر هم نیاز دارید و این بازی را تا ابد ادامه می‌دهد…

این دست سایت‌ها همگی برای سواستفاده از کاربران است. هیچ کسب درآمد به دلار و درآمد ارزی از این گونه سایت‌ها نمی‌توانید داشته باشید و این آگهی‌هایی که در وب‌سایت دیوار یا هر جای دیگر می‌بینید حقیقت ندارد. هرچند که افزایش قیمت ارز این روزها هرکسی را برای درآمد دلاری وسوسه می‌کند اما بدانید که این بیراهه است و هرگز به درآمد منجر نمی‌شود.

درآمد ارزی درآمد ارزی درآمد ارزی

منبع
آی تی ایران

‫29 دیدگاه ها

  1. بازتاب: SLOTXO
  2. سلام بنظرم بعضی های زیادی تنبل شدن و اصلا دوست ندارن که فعالیت های بدنی انجام بدن برای همینه که انقدر به فکر انجام کار های ساده در منزل هستن. البته کسب و کار های خانگی مثل تولید محتوا، ترجمه، سئو، برنامه نویسی وب / اندروید و… واقعا درامد زا هستن اما این فعالیت ها هم نیاز به دانش و تجربه زیادی داره. ممنون از محتوای خوبتون

  3. از این تبلیغ ها تو سرتاسر وب زیاد هست . بخوای نخوای توی معرض دید تو هم قرار میگیره ، بنظرم ما خودمون باید بقدری رشد کرده باشیم که درگیر این خز عبلات نشیم . کسی که باور های درستی راجب پول و زندگی و .. ساخته باشه اصلا توی مدار این چیز ها قرار نمیگیره .تامام .

  4. در رابطه با بعضی از سایت ها حرفتون درسته و اون بنده خداییم که میاد تبلیغ زیرمجموعه گیری می کنه از استراتژی این سایت ها بی خبره وگرنه این کارو انجام نمیده.
    اما کلا کسب درآمد به دلار خیلی خوبه و البته توو بعضی از زمینه ها که اون هم نیاز به پشتکار خیلی زیادی داره.
    کسب درآمد دلاری از طریق دراپ شیپینگ و افیلیت مارکتینگ واقعا جذابه و بسیار بسیار سودآور.
    من خودم در زمینه افیلیت یه سایت خارجی دارم راه اندازی می کنم و قبلش کلی تحقیق کردم. هیچ گونه کلاه برداری در میون نیست چون قراره محصولات آرایشی و بهداشتی شرکت بزرگ آمازون رو بازاریابی کنم. البته سایت ایرانی هم به اسم تانیرو دارم و در همین حوزه فعالیت می کنم و دقیقا استراتژی سایت های خارجی را رووش پیاده کردم.
    بنابراین با یخرده تحقیق اصولی میشه درامدهای دلاری خوبی حتی از منزل داشت.

  5. همه درآمد های دلاری کلاهبرداری نیستن شما با گذاشتن این پست همه چیز رو زیر سوال بردید من کلی زحمت کشیدم کتاب نوشتم راه های فریلنسری و انجام پروژه رو توضیح دادم درباره تولید محتوا در یوتیوب و درآمد با گوگل ادسنس توضیح دادم ملت میان این پست شما رو نشون من میدن میگن شما هم کلاهبرداری:(((

    https://fathiweb.ir/d

  6. سلام من چند وقت تو این سایت ثبت نام کردم چند تا هم زیر مجموعه پیدا کردم اما همش الکیه اصلا این سایت به ایرانی ها پول نمیده همش ولله برداری بود حیف وقتی که واسه ش گذاشتم

  7. کسب درآمد دلاری واقعی هست و روش های خیلی زیادی برای این کار وجود داره ، ولی تو هر کاری کلاهبرداری وجود داره مثل خیلی از سایتهایی که در کشور حودمون وجود دارن و کلاهبرداری میکنن . این دلیل بر این نیست که همه روش ها کلاهبرداری هستن .
    تو دنیا روش های خیلی جدید وجود داره برای کسب درآمد دلاری که یکیش افیلیت مارکتینگ هست و دیجیکالا هم از بهار سال 97 در وب سایت خودش این روش کاری رو راه اندازی کرد و درآمد خیلی خوبی هم داره و این متد رو از سایت های خارجی و مخصوصا وب سایت آمازون الگوبرداری کرد . برای اینکه از این سبک کسب درآمد دلاری اطلاعات بیشتری داشته باشین حتما به آکادمی علی آل عباس سر بزنین .
    موفق و پیروز باشین

  8. سلام درسته سایت های زیادی اینطورین و پرداختی ندارن اما سایت های کلیکی هم هستن که پرداختی دارن و معتبرن و خود من داخلشون کار می کنم اگه خواستین می تونین پیام بدین و بهتون اموزش می دم
    09396668336

  9. مطلب جالبی است اصل مساله به باور مردم برمیگرده . تو ایران الان کسی به فکر کار درست و اصولی نیست همه میخان در کوتاه ترین زمان با کمترین زحمت پولدار بشن. وگرنه همه میدونیم چه فرصت خوبی در بخش تکنولوژی و تولید اپلیکیشن داریم و میتونیم درآمد ارزی و درآمد دلاری داشته باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا