استارتاپایران

چارگون 20 ساله شد

جزئیات هشتمین نشست سالانه چارگون

چارگون امروز ظهر هشتمین نشست سالانه خود را برگزار کرد. این نشست در برج میلاد تهران برگزار شد و چارگون 20 سالگی این شرکت را جشن گرفت. در این نشست شاهین طبری، رئیس هیئت مدیره چارگون و فرزاد رحمانی مدیرعامل این شرکت حضور داشتند.

صحبت‌های شاهین طبری

شاهین طبری

ابتدا رئیس هیئت مدیره چارگون صحبت را شروع کرد و گفت که در 20 سال گذشته همه چیز در چارگون تغییر کرده. او ادامه داد تنها چیزی که در شرکت ما تغییر نکرده است کار تیمی و انگیزه است. رئیس هیات مدیره چارگون گفت: امروز برند خوش‌نامی هستیم و زیرساخت‌های توانمندی داریم. همین امر دست ما را برای خدمت باز می‌گذارد. طیف گسترده مشتریان ما، برای ما پتانسیل بزرگی است که به ما اجازه می‌دهد ساده‌تر به ۲۰ سال بعدی برسیم.

شاهین طبری همچنین گفت: پنج سالی می‌شود که مشغول توسعه اپلیکیشن و سرویس‌های موبایلی هستیم. می‌دانستیم که جا انداختن این فرهنگ کار سختی است اما در عمل از چیزی که فکر می‌کردم هم سخت‌تر بود.

صحبت‌های فرزاد رحمانی

فرزاد رحمانی

مدیرعامل چارگون هم در ادامه هشتمین گردهمایی سالانه چارگون گفت: شرکت ما از نقطه صفر استخدام تا بازنشستگی کارمندان هر سازمانی می‌تواند راهکار ارائه بدهد. چارگون یک بسته کامل اتوماسیون اداری دارد و این پکیج کامل است که می‌تواند چارگون را از رقبا جدا کند. رحمانی در ادامه گفت که پلتفرم جدید زاگرس که به تازگی معرفی شده، حالا در 70 سازمان درحال کار است.

مدیرعامل چارگون در ادامه گفت از میان 1500 سازمان کوچک و بزرگ 10 سازمان را انتخاب می‌کنیم و از آنها تقدیر می‌کنیم. این 10 سازمان برگزیده می‌تواند یک سازمان بزرگ مانند یک بانک باشد و یا یک شرکت خصوصی باشد. معیار انتخاب این سازمان‌ها بر این اساس است که آن سازمان بهترین استفاده را از نرم‌افزار چارگون داشته باشد و یا انتقاد سازنده آنها کمک کند تا چارگون به شرکت بهتری تبدیل شود.

یک رکورد از چارگون

در ادامه نشست از مدیرعامل چارگون خواستیم تا یک نمونه موفق از رکوردهای شرکت را برایمان توضیح بدهند. رحمانی هم در پاسخ به آی‌تی‌ایران گفت: برای مثال سازمان تامین اجتماعی 70 هزار نفر کارمند در شهرهای مختلف دارد. این سازمان زیر ساخت مناسبی نداشت و اگر یک سوال ساده مانند تعداد دقیق کارمندان را می‌خواستند متوجه شوند باید بیشتر از یک ماه زمان صرف می‌کردند. اما امروز می‌توانند در لحظه همه جزئیات مانند راندمان کاری هر کارمند را در لحظه ببینند.

شاهین طبری هم در پاسخ به همین سوال به آی‌تی‌ایران گفت که نمونه مورد علاقه او یک بانک دولتی است که خواندن نامه‌های اداری برای مدیران آن کاری زمان بر بود و نیاز داشتند تا پشت میز بنشینند و وارد صفحه کاربری بشوند و آن نامه را بخوانند و پاسخ بدهند. اما با سیستم اتوماسیون ما سرعت و کیفیت خدمات آنها بسیار بالاتر رفت و حالا هم 30 درصد کل نامه‌ها را مدیران با اپلیکیشن موبایل می‌خوانند و راندمان بالاتری دارند.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا