اپل

بهترین لوازم جانبی اپل واچ

لوازمی که زیر ۳۹ دلار قیمت دارند

بهترین لوازم جانبی اپل واچ چیست؟ اگر اپل واچ دارید،احتمالا به این فکر کرده‌اید بهترین لوازم جانبی اپل واچ کدامند؟

بارها شده که به دنبال نو نوار کردن ساعت هوشمند محبوب خود افتاده باشید و یا حتی در بازار به دنبال یک محافظ برای دستگاه خود بگردید تا از آن در برابر خراش‌ها یا ضربه‌ها مراقبت کند.

در ادامه، تعدادی محصول ارائه شده در وبسایت آمازون را معرفی می‌کنیم که می‌تواند بهترین لوازم جانبی برای ساعت هوشمند با ارزش شما محسوب شود.

از استندهای شارژر اپل واچ گرفته تا بندهای شیک و رنگارنگ یا محافظ صفحه نمایش و یا حتی قاب‌های مسافرتی که قابلیت شارژ کردن ساعت هوشمند شما را دارند، در ادامه مطلب با بهترین و پر فروش‌ترین لوازم جانبی اپل واچ آشنا شوید.

بهترین قسمت محصولات معرفی شده زیر این است که اکثرا زیر 39 دلار قیمت دارند و برای خرید آنها نیازی به صرف هزینه‌های گزاف نیست.

استند مخصوص اپل واچ Spigen

آیا به دنبال یک استند شارژر ساده برای اپل واچ خود هستید که بتواد علاوه بر کاربردی بودن، قیمتی مناسب نیز داشته باشد؟ پس به روی این استند 10 دلاری Spigen فکر کنید.

قاب مسافرتی Moretek اپل واچ

این قاب مسافرتی، ضد آب و ضد ضربه است و جای سیم شارژر اپل واچ نیز داخل آن تعبیه شده است. قیمت این قاب در آمازون، تنها 12 دلار است.

بند زنانه استیل اپل واچ Secbolt Stainless

این بند ساعت برای کسانی که به دنبال بندهای شیک و زیبا برای اپل واچ خود هستند، یک محصول واجب است. قیمت این بند زیبا در آمازون 28 دلار است.

محافظ صفحه LK برای اپل واچ

این محافظ فوق شفاف 6 لایه صفحه نمایش اپل واچ، پرفروش‌ترین آیتم آمازون در دسته لوازم جانبی این ساعت هوشمند بوده است. این محصول در آمازون 700 بازخورد 5 ستاره (بهترین امتیاز ممکن) را دریافت کرده است که نشان می‌دهد کاربران تا اندازه زیادی از کیفیت و شفافیت فوق العاده بالای این محافظ صفحه راضی بوده‌اند. قیمت این محافظ صفحه نمایش اپل واچ در آمازون، 10 دلار است.

بند ساعت چرمی Marge Plus Genuine اپل واچ

این بند چرمی تنها 14 دلار قیمت دارد‌! و تازه در 8 رنگ مختلف عرضه می‌شود که دست کاربران را برای انتخاب رنگ مورد نظر، تا اندازه زیادی باز می‌کند.

استند شارژر YoFew مخصوص اپل واچ، ایرپاد و آیفون

برای یک خوره محصولات اپل، این استند شارژر 39 دلاری می‌تواند خیلی سریع به محصولی محبوب تبدیل شود.

بند استیل ضد خش OULEDI اپل واچ

با پرفروش‌ترین بند ساعت فلزی مخصوص اپل واچ که با قیمتی فوق العاده مناسب در آمازون به فروش می‌رسد، آشنا شوید.

بند استیل ضد خش AdMaster اپل واچ به همراه قاب

این محصول نیز یکی دیگر از لوازم جانبی پرفروش اپل واچ است که یک قاب محافظتی نیز برای بدنه ساعت، همراه آن است. این محصول در آمازون ، 15 دلار قیمت دارد.

قاب شفاف Julk Series اپل واچ

این محصول برای مشتاقان خرید قاب برای بدنه اپل واچ، بسیار ایده آل است که تنها 9 دلار قیمت دارد!

استند شارژر Mercase مناسب‌ترین لوازم جانبی اپل واج

آیا از داشتن سیم‌های شارژردست و پا گیر خسته شده‌اید؟ برای شما استندهای شارژر، محصولی ایده آل است. این استند برای نگه داری و شارژ هم زمان اپل واچ و آیفون( و حتی آیپد) طراحی شده است. این استند در آمازون، 17 دلار به فروش می‌رسد.

دستنبد قابل تنظیم Fastgo برای اپل واچ

این محصول، گزینه‌ای مناسب برای شیک پوشان طرفدار تکنولوژی است و تنها 20 دلار قیمت دارد.

شارژر پرتابل بدون سیم UGREEN برای اپل واچ و آیفون

یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی اپل واچ. با این شارژر نیز می‌توانید هم زمان اپل واچ و گوشی آیفون خود را شارژ کنید. برای خرید این شارژر کاربردی، تنها پرداخت 54 دلار کافیست.

قاب Spigen Rugged Armor اپل واچ

یک قاب سرسخت و ضد شوک برای اپل واچ می‌تواند مورد نیازترین لوازم جانبی اپل واچ اپل واچ باشد. این قاب در آمازون، با قیمت 12  دلار به فروش می‌رسد.

بند ساعت HILIMNY Yunsea  برای اپل واچ

این بند اسپرت ساعت، از جنس نایلونی و نرم است که در تعداد بیشماری رنگ عرضه می‌شود و  سِت شدن آن را با تیپ کاربر، بسیار ساده می‌کند. این بند در آمازون، تنها 9 دلار قیمت دارد.

بند اسپرت سیلیکونی VATI  برای اپل واچ

این بند اسپرت نیز در رنگ‌های متنوعی عرضه شده- از جمله رنگ بژ خنثی که با اپل واچ طلایی رنگ هم خوانی زیادی دارد از جمله لوازم جانبی مقرون به صرفه اپل واچ است.

این بند ساعت در آمازون 8 دلار قیمت دارد.

مرتبط : استفاده از از الکسای آمازون روی اپل واچ

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا