اپل

خشم کاربران اپل از خم شدن آیپد پرو

طی چند روز گذشته، برخی از صاحبان آیپد پرو شکایتی در مورد دستگاه‌های خود در وبسایت اپل منتشر کردند. طبق شکایت این کاربران، ظاهرادستگاه‌ها همگی دچار خمیدگی شده‌اند، مشکلی که به عنوان یک کاربر آیپد پروی 800 دلاری اصلا مورد انتظار نیست.

اپل نیز اوایل هفته تایید کرد که بعضی از دستگاه‌ها تا حدودی دچار خمیدگی شده‌اند و اعلام کرد که این خمیدگی هنگام ساخت دستگاه ایجاد شده ومسئله‌ای کاملا نرمال محسوب می‌شود و قرار نیست با مرور زمان این مورد بدتر شود. به عبارت دیگر به عقیده اپل، آیپد پروهای نسبتا خمیده قرار نیست به عنوان یک دستگاه معیوب محسوب شود.

اپل دیروز هم اعلام کرد که آیپدهای خم شده را پس میگیرد.

در همین رابطه، یکی از خواننده‌های وبسایت MacRumors به نام کرگ، ایمیلی به تیم کوک ارسال کرد. کرگ متعاقبا جوابی از طرف نائب رئیس ارشد بخش سخت افزاری اپل- دَن ریکو- دریافت کرد. ریکو در ایمیل خود توضیح داده که تمام دستگاه‌های آیپد پرو، مورد امتحان‌های کنترل کیفی قرار می‌گیرند و مدل‌های 2018 این دستگاه همگی کیفیتی بالاتر از نسخه‌های سال‌های قبل دارند.

ریکو در ادامه پیغام خود عنوان کرده:« در مورد مشکلی که شما در ایمیل خود مطرح کردید، ما شکی نداریم که در تمام دستگاه‌های اپل، آخرین استانداردهای کیفیتی و تولیدی رعایت شده و به علاوه تمام مراحل طراحی و ساخت نیز به دقت بازبینی می‌شود.

میزان صاف بودن آیپد پروهای فعلی، 400 میکرون است که حتی از نسل هم گذشته این محصول نیز بیشتر است.

میزان اختلاف یا واریانس در این 400 میکرون، کمتر از نصف میلی متر است و توجه داشته باشید که این میزان اختلاف  تحت هیچ شرایطی، با وجود استفاده نرمال از دستگاه در طول عمرآن تغییری نخواهد کرد. لازم به ذکر است که این میزان اختلاف، به هیچ عنوان به روی عملکرد دستگاه تاثیر نمی‌گذارد.»

ظاهرا که این قضیه، موضوعی جدی نیست ولی اگر شما جزو معدود کاربران بدشانس آیپد پرو هستید که دستگاهتان به صورت میکرونی خم می‌شود، بعید می‌دانیم که توضیحات میکرونی اپل تاثیری روی بهتر شدن حال گذاشته باشد!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا