آمازون

فروشگاه‌های آمازون گو مینی در راهند

نسخه‌های کوچک‌تر فروشگاه‌های Go سریع‌تر راه‌اندازی می‌شوند

آمازون می گوید قصد دارد تعدادی از فروشگاههای بدون صندوق خود را که آمازون گو نام دارد در نسخههای کوچکتر راه‌‌اندازی کند. نسخههای کوچکتر آمازون گو کوچکتر از فروشگاههای استاندارد است.

در فروشگاههای آمازون گو هیچ صندوقی وجود ندارد و فروشگاه از روی سنسور و دوربین خریداران و محصولات خریداری شده را دنبال میکند. در صورت برداشتن هر جنس و خروج از فروشگاه قیمت آن از حساب شخص در آمازون کسر می شود.

با کوچک کردن فروشگاه های بدون صندوق آمازون این شرکت قادر است که این فروشگاهها را در مجموعه ها و ساختمانهای مختلف راهاندازی کند به خصوص که می دانیم قرار است این شرکت تا ۲۰۲۱ حدود ۳۰۰۰ فروشگاه آمازون گو افتتاح کند.

جدیدترین فروشگاه  و کوچکترین آنها قرار است به زودی در ۴۵۰ متر مربع در طبقه شش فروشگاه Macy’s در یکی از خیابانهای سیاتل افتتاح شود. سیاتل پیش از این نیز نخستین فروشگاه آمازون گو در سیاتل افتتاح شده بود جایی که مقر اصلی آمازون نیز در این شهر قرار دارد.

در فروشگاههای بزرگ آمازون گو تنوع عرضه محصولات غذایی بالاست و حتی وسایل خانگی، سبزیجات و نوشیدنیهای مختلف هم وجود دارد اما نسخههای کوچکتر آمازون گو میتواند در شاپینگسنترهای مختلف یا حتی فرودگاهها راهاندازی شود. از سوی دیگر راه‌اندازی این فروشگاه‌ها به دلیل کوچک بودنشان سریع‌تر انجام می‌شود.

رویترز هفته قبل گزارش داد که آمازون در حال مذاکره با دو فرودگاه لوسانجلس و سن خوزه برای ایجاد این فروشگاه‌ها در آنهاست. فروشگاههای Go احتمالا در این مناطق بسیار مورد استقبال قرار خواهند گرفت در جایی که بسیاری از مردم زمان زیادی برای معطل شدن در صف صندوق ها را ندارند.

منبع
TheVerge

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا