بازیمایکروسافت

سرمایه‌گذاری بی سابقه مایکروسافت در بخش بازی

چند روز پیش بود که موسسه تحلیلی NPD Group طبق آمار، عملکرد «ایکس‌باکس وان ایکس» در سال جاری را بی‌نظیر اعلام کرد. این موسسه فروش بازی و کنسول‌ها در آمریکای شمالی را اخیرا مورد بررسی قرار داده بود. این خبر زمانی منتشر شده که چند روز قبل از آن هم اعلام شده بود مایکروسافت برنامه‌نویسان مطرح کمپانی‌های گیمینگ بزرگ از جمله Playground games، Obsidian Entertainment  و inXide Entertainment را به خدمت گرفته است. این اقدامات مایکروسافت بدون شک در تاریخ این شرکت بی سابقه بوده و نشان می‌دهد که این کمپانی قصد دارد خودش را به صدر جدول بازار گیمینگ علی‌الخصوص سرویس‌های اشتراکی مانند «Xbox Game Pass» برساند.

طبق گزارش موسسه WCCFtech، ساتیا نادلا در جریان ملاقات با سرمایه‌گذاران شرکت درباره اهداف مایکروسافت در بخش گیمینگ صحبت کرده است. در این گزارش آمده که ساتیا نادلا اذعان داشته مایکروسافت قصد دارد سرمایه‌گذاری بی‌سابقه‌ای در بخش محتوا و سرویس‌های کلود گیمینگ انجام دهد. او گفته که شرکت به دنبال راه‌ها و فرصت‌هایی برای خلق و عرضه بازی‌ها با سرعت و کیفیت بالاتر است.

اینکه مایکروسافت تعهداتش به ایکس‌باکس را افزایش داده است بسیار خوشحال کننده است. امیدواریم با این تصمیم مایکروسافت بازی‌های انحصاری با کیفیت بیشتری در سطح بازی «Legend of Zelda» و «God of War» عرضه کند. حال مایکروسافت برای اینکه بتواند رشد مثبت خود را حفظ کند بایستی همواره اطمینان حاصل کند که بهترین کنسول‌های بازی در دنیا را تولید می‌کند. حال باید دید این شرکت در جریان مراسم E3 2019 که در ماه ژوئیه سال آینده برگزار می‌شود چه کنسولی را رونمایی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا