گوگلموبایل

نسخه ارزان پیکسل 3 در راه است

یک میان‌رده با قیمت مناسب و با دوربین بسیار قدرتمند به زودی توسط گوگل معرفی می‌شود

هفته گذشته یک وبلاگ روسی خبری را منتشر کرد که اعلام شده بود گوگل در فکر عرضه نسخه ارزان‌تر پیکسل 3 است. این خبر خیلی در دنیا جدی گرفته نشد و حتی برخی کارشناسان در وبلاگ‌ها آن را رد کردند اما امروز این موضوع خیلی جدی شده است و ظاهرا گوگل واقعا تصمیم دارد تا نسخه ارزان‌تری از پرچمدار جدید خود را با نام احتمالی گوگل پیکسل 3 لایت به بازار معرفی کند.

گوگل پیکسل 3 لایت بیشتر شبیه به پیکسل 2 است البته با صفحه‌نمایش بزرگتر و همچنین جک هدفون که این روزها کمتر دیده می‌شود.

 

امروز همان وبلاگ روسی تصاویری را منتشر کرده است که گفته شده با پیکسل 3 لایت گرفتند و باید گفت مثل همیشه دوربین بسیار خوبی روی این محصول قرار دارد. این تصاویر در فضای باز و در فضای اتاق هستند که هردو با جزئیات خوبی ثبت شده‌اند. همچنین گفته شده دوربین این موبایل می‌تواند با کیفیت 4K فیلمبرداری کند.

ظاهرا این موبایل یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین جلو 8 مگاپیکسلی دارد. این مشخصات مشابه دوربین پیکسل 3 است و البته کسی انتظار ندارد یک موبایل میان‌رده به خوبی پرچمداران عکاسی کند. به هر ترتیب اگر این موبایل معرفی شود اولین موبایل میان ‌رده در خانواده پیکسل خواهد بود.

آنطور که از شواهد مشخص است این موبایل باید بین 400 تا 500 دلار برای کاربران قیمت گذاری شود که تقریبا نصف قیمت پرچمداران بزرگ بازار است. در ادامه تصاویری که گفته می‌شود با پیکسل 3 لایت گرفته شده را ببینید.

 

منبع
GSM ARENA

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا