ساعت هوشمند

اضافه شدن یک ویژگی جالب به اپلیکیشن ساعت اندروید

چند روز پیش بود که یاهو اپلیکیشنی را با نام «WakingNews Alarm Clock» منتشر کرد. این برنامه هر روز صبح با اعلام سر تیتر خبرهای روز شما را از خواب بیدار می‌کند. کاربر در این برنامه می‌تواند منابع خبری مختلفی را به‌صورت دلخواه برای پخش شدن انتخاب کند و همچنین امکان انتخاب آلارم‌های معمول و مشابه دیگر اپلیکیشن‌ها را نیز در این برنامه وجود دارد. حال گوگل هم سرویس «اسیستنت روتین» را به اپلیکیشن ساعت اندروید اضافه کرده است. این سرویس به شما این امکان را می‌دهد که بعد از خاموش کردن آلارم ساعت به‌صورت اتوماتیک وسایل هوشمند منزلتان را از جمله چراغ‌ها و یا سیستم ترموستات منزل را روشن کنید.

علاوه بر این پس از قطع آلارم، شما می‌توانید از وضعیت آب و هوا نیز باخبر شوید و یا به اخبار داغ روز گوش دهید. در حال حاضر کاربر می‌تواند اخبار منابعی همچون سی‌ان‌ان، سی‌ان‌بی‌سی و یا اخبار ورزشی ESPN را انتخاب کند. تنها کافیست زمانی که آلارم را فعال می‌کنید گزینه گوگل اسیستنت روتین را هم از بخش تنظیمات انتخاب کرده و روتین مورد نظرتان را فعال کنید. پس از انتخاب موضوع خبری مورد نظر با لمس گزینه چرخ دنده قادر خواهید بود دیگر آپشن‌های موجود را هم مشاهده کنید.

به خاطر داشته باشید که این ویژگی تنها از طریق اپلیکشن ساعت اندروید قابل استفاده است و هم بر روی برخی از نسخه‌های اندروید به‌صورت پیش فرض وجود دارد و هم از طریق گوگل پلی استور قابل دانلود است. تنها تفاوت این ویژگی گوگل با اپلیکیشن یاهو این است که اسیستنت روتین گوگل قبل از آغاز اعلام اخبار روز، شما را ابتدا با صدای آلارم از خواب بیدار می‌کند اما اپلییکشن یاهو بدون پخش آلارم مستقیم سراغ سر خط اخبار روز می‌رود.

منبع
phonearena

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا