تکنولوژی

صدای دلنشین روی مستند جدید نتفلیکس

آقای  David Attenborough Sir به عنوان روایت‌گر سری جدید مستند Our Planet شبکه نتفلیکس انتخاب شد.

محقق سرشناس انگلیسی، David Attenborough Sir قرار است روایت‌گر شنیداری  مجموعه 8 قسمتی سری جدید مستند Our Planet باشد، مجموعه‌ای که توسط  Silverback Films – شرکت سازنده مجموعه‌های Blue Planet  و Planet Earth تولید شده است.

این مستند با مشارکت سازمان غیر دولتی WWF( صندوق جهانی طبیعت) ساخته تولید شده و در آن به استثنائی‌ترین و در معرض خطرترین ساکنین و طبیعت زمین اشاره می‌شود. طبق گزارش‌ها، این مستند که با دوربین‌های 4K ضبط شده، مطالبی را روایت می‌کند که مشابه آن تا به حال در هیچ برنامه مستند دیگری دیده نشده است. این مستند قرار است در پنجم آوریل سال 2019 از شبکه نتفلیکس پخش شود.

ساخت این مجموعه 4 سال زمان برده و فیلم برداری آن در 50 کشور مختلف در سرتاسر دنیا و با بیش از 600 پرسنل صورت گرفته است. در این مستند، دوردست‌ترین و خاص‌ترین حیات وحش زمین از اعماق اقیانوس‌ها گرفته تا مناطق بکر و دست نخورده آفریقا و جنگل‌های آمریکای جنوبی به تصویر کشیده شده‌اند.

Attenborough در کنفرانس WWF در لندن درباره این مستند گفت:« آسیب پذیری و زیبایی طبیعت سیاره ما در این مستند با منظری جدید به تصویر کشیده می‌شود. امروزه، انسان‌ها بزرگ‌ترین تهدید سلامت سیاره زمین به شمار می‌روند اما باید آگاه باشیم که هنوز وقت برای جبران هست و اگر همین حالا اقدام کنیم، برای چالش‌های به وجود آمده راه حل پیدا می‌شود.»

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا