تکنولوژی

آنباکسینگ هوآوی میت 20

شاید هوآوی میت 20 تمام ویژگی‌های بی‌نظیر میت 20 پرو را نداشته باشد اما با این وجود از بسیاری از جهات یک گوشی قدرتمند در رده همان میت 20 پرو به حساب می‌آید. صفحه نمایش بزرگتر، باتری بزرگتر و پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع هوآوی از ویژگی‌های قابل توجه این اسمارت‌فون به حساب می‌آیند.

اول از همه اینکه میت 20 از لحاظ فیزیکی از میت 20 پرو بزرگتر است. برخلاف میت 20 پرو که به نمایشگر آمولد مجهز بود، در میت 20 از نمایشگر ال‌سی‌دی استفاده شده و البته دوربین میت 20 توانایی‌های خارق‌العاده میت 20 پرو را ندارد.

البته یک سری دیگر تفاوت‌ها هم وجود دارند: میت 20 به سیستم تشخیص چهره و سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر مجهز نیست و همچنین در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار هم مقاوم نیست.

با این وجود نگاهی به وسایل داخل جعبه این گوشی می‌اندازیم:

گوشی هوآوی میت 20

شارژر مدل سوپرشارژ هوآوی

کابل یواس‌بی (یک طرف استاندارد یک طرف یواس‌بی نوع C)

هدفون مجهز به میکروفون (جک 3.5 میلی‌متری)

کیس سیلیکونی شفاف

سوزن خارج کننده سیم کارت

دفترچه راهنما

بهتر است کمی هم درباره دوربین این گوشی صحبت کنیم چراکه کیفیت دوربین این اسمارت‌فون در مقایسه با میت 20 پرو متفاوت است. دوربین میت 20 ساختاری مشابه میت 20 پرو دارد و در پشت آن 3 لنز دیده می‌شود. این 3 لنز شامل لنز عکسبرداری اصلی، لنز اولترا واید و لنز تلفوتو می‌شوند. البته از لحاظ پیکسلی تفاوت‌هایی وجود دارد.

دوربین میت 20:

لنز اصلی 40 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8

لنز اولترا واید 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2

لنز تلفوتو 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4

در کل دوربین میت 20 و پردازنده این گوشی می‌تواند پاسخگوی نیازهای بسیاری از علاقه‌منمدان به گوشی قدرتمند با دوربین با کیفیت باشد.

 


منبع: فون آرنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا