آمازون

برنامه جدید آمازون برای کسب‌وکارها

کمپانی آمازون به تازگی اعلام کرد که قصد دارد پیشنهادات پرایم خود را برای مشتریان تجاری افزایش داده و بیش از پیش تقویت کند. این سرویس «آمازون بیزنس پرایم» نامیده می‌شود. اول اینکه شرکت آمازون همچنان سفارش با تحویل رایگان دو روزه را به این دسته از مشتریان ادامه خواهد داد از طرفی هم امکان سفارش 1 میلیون آیتم مختلف با تحویل 1 روزه و یا همان روز را برای مشتریان پرایم تجاری ارائه خواهد کرد.

این متد جدید ارسال اجناس در صورتی امکان‌پذیر است که خرید شخص (مثلا کارمند شرکت) حداقل 35 دلار باشد و اینکه کسب و کار این افراد باید در 8 هزار شهری قرار داشته باشد که آمازون از قبل آنها را تحت پوشش خود اعلام کرده است. ضمنا خریداران می‌توانند از آمازون بخواهند که سفارش‌هایشان را در جعبه‌های بزرگتر اما کمتر قرار داده و برایشان ارسال کند.

ویژگی بعدی و قابل توجه دیگری که آمازون به این کسب و کارها ارائه می‌کند اینکه آمازون یک سری کارت‌های «American Express» جدید را به‌صورت انحصاری به آنها ارائه می‌کند و با استفاده از این کارت مشتریان می‌توانند برای هر خرید از سایت آمازون 5 درصد تخفیف بیشتر دریافت کنند و یا اینکه از خرید رایگان 90 روزه از این مراکز فروش آمازون استفاده کنند.

شرکت آمازون اعلام کرده که محصولات تجاری این شرکت در حال حاضر توسط تیمی از 100 کسب و کار برتر اعلام شده توسط وبسایت معتبر فورچن خریداری می‌شوند. ضمنا 80 درصد از موسسات آموزشی ایالات متحده هم محصولات تجاری آموزشی شرکت آمازون را خریداری می‌کنند.

منبع: بیزنس اینسایدر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا