تکنولوژی

امکان جستجوی ایستگاه‌های شارژ الکتریک در گوگل مپ

پس از ارائه به‌روزرسانی‌ها در بخش برنامه‌ریزی سفر در اپلیکیشن گوگل مپ، حال امروز گوگل مپ به رانندگان خودروهای الکتریکی کمک می‌کند که ایستگاه‌های شارژ الکتریکی خودرو را روی نقشه پیدا کنند. این ویژگی از امروز انتشار پیدا کرده و به کاربران اجازه می‌دهد پایگاه‌های شارژ الکتریکی را روی نقشه جستجو کرده و همچنین اطلاعات ضروری مرتبط با آن را نیز مشاهده کنند.

برای این کار کافیست عبارت «EV Charging Station» یا «EV Charging» را جستجو کنید و گوگل مپ سریعا مکان‌های نزدیک را به شما نشان خواهد داد. این سرویس جدید همچنین به شما اعلام می کند که چه نوع پورت‌هایی برای شارژ خودرو و چه تعداد در این ایستگاه‌ها وجود دارند و همچنین سرعت شارژ در این ایستگاه‌ها چقدر است. ضمنا شما می‌توانید نظرات دیگر کاربران درباره هر ایستگاه را هم بخوانید چراکه گوگل مپ در این بخش امکان مشاهده تصاویر کاربارن از این ایستگاه‌ها، امکان امتیاز دهی و بررسی دقیق را به کاربران داده است.

گوگل مپ اطلاعات ایستگاه‌های شارژ الکتریکی تسلا و Chargepoint در سراسر دنیا را هم نشان می‌دهد. در ایالات متحده امکان مشاهده دیگر ایستگاه‌ها از جمله SenaConnct، EVgo و Blink هم وجود خواهد داشت. کاربران بریتانیایی هم به ایستگاه‌های Chargemaster و Pod Point دسترسی خواهند داشت و در استرالیا و نیوزلند هم رانندگان خودروهای الکتریک به اطلاعات ایستگاه‌های متعلق به Chargefox دسترسی دارند. این ویژگی جدید از امروز برای اندروید و آی‌اواس عرضه شده است.

منبع: انگجت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا