تکنولوژی

دوربین آیفون XS Max دوم شد

سایت DxOMark اخیرا گزارشی در مورد نتایج آزمایش عمق سنجی دوربین آیفون ایکس اس مکس منتشر کرده است. دوربین این مدل آیفون در در رده بندی این شرکت، رتبه 105 را دریافت کرده که این گوشی را در جایگاه دوم و بعد از دوربین سه لنزه گوشی هوشمند هوآوی-P20 Pro قرار می‌دهد.

با وجود اینکه شرکت DxOMark Image، از لنز و دوربین  آیفون جدید اپل و کیفیت بالای عکس‌هایش در شرایط نوری کم تمجید کرده است، اما ظاهرا میزان نویزهای دوربین مدل XS Max بیشتر از دیگر گوشی‌های هم رده خود بوده و قابلیت زوم آن نیز از دوربین گوشی P20 Pro، به وضوح عقب‌تر ست.

DxOMark اعلام می‌کند که سنسور 12 مگاپیکسلی ماژول واید آیفون XS Max، بزرگ تر از مدل آیفون 10 است. همچنین در قسمت ویدیو، آیفون XS Max می‌تواند ویدیوی 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه و ویدیوی 1080p Full-HD با سرعت   240fps ضبط کند.  سنسور پرسرعت‌تر، ضبط ویدیوهای با ثبات‌تری را ممکن می‌سازد. به علاوه، دوربین همچنین می‌تواند به محدوده دینامیکی وسیع‌تری نیز دسترسی داشته باشد.

  DXoMark  همچنین اعلام می کند که دوربین مدل جدید آیفون از لحاظ نرم افزاری و پردازش تصویر نیز نسبت به نسخه آیفون 10 ارتقا پیدا کرده است.

این شرکت فعلا آزمایشی روی دوربین مدل XS انجام نداده ولی اعلام کرده که احتمالا بعد از بررسی این دوربین نیز نتایج مشابهی به دست خواهد آمد زیرا دو مدل جدید هر دو تقریبا به قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری مشابهی مجهز هستند.

مرتبط: 

تحلیل دوربین P20 Pro هواوی توسط سایت DxOMark

دوربین آیفون ۸ پیکسل را پشت سر گذاشت

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا