تکنولوژی

سرفیس لپ‌تاپ 2؛ نماد زیبایی و قدرت

نام نویسنده: آی‌تی‌ایران

مایکروسافت سال گذشته اولین نسل از سرفیس لپ‌تاپ‌ها را معرفی کرد. این کمپانی با این محصول بیشتر دانشجویان را هدف قرار داد. سرفیس لپ‌تاپ به خاطر وزن کم به سادگی قابل حمل و نقل است و این موضوع برای دانشجویان که همیشه لپ‌تاپ به همراه دارند بسیار مهم است. از طرفی هم به دلیل قدرت پردازشی بالا و استفاده از نسل هشتم پردازنده‌های اینتل سایر گروه‌ها را هم به سمت خود جذب کرد و به یک لپ‌تاپ کامل تبدیل شد. سرفیس لپ‌تاپ 2 تا 85 درصد سریع‌تر از سرفیس لپ‌تاپ 1 است. این دستگاه با یک بار شارژ هم می‌تواند 14 ساعت و 30 دقیقه روشن بماند و نیاز نیست شارژر همراه خود داشته باشید که این موضوع حمل و نقل را سبک‌تر و راحت‌تر هم می‌کند.

سرفیس لپ تاپ 2

سرفیس لپ‌تاپ 2 صفحه نمایشی لمسی با ابعاد 13.5 اینچی با رزولوشن 2 هزار و 256 در 1 هزار و 504 پیکسل دارد. قبل از خرید سرفیس لپ‌تاپ 2 می‌توانید بین 8 و 16 گیگابایت رم و بین 128، 256، 512 و 1 ترابایت هم حافظه انتخاب کنید تا در کنار نسل هشتم پردازنده‌های اینتل که از نوع Core i5 و Core i7 هستند یک سرعت بی‌نظیر تجربه کنید.

قیمت سرفیس لپ‌تاپ 2 از 999 دلار شروع می‌شود و از 16 اکتبر هم وارد بازار خواهد شد. در ادامه هم می‌توانید ویدئوی رسمی این دستگاه را تماشا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا