تکنولوژی

سرعت شارژ بسیار ضعیف آیفون‌های جدید

آیفون‌های جدید اپل شاید از بسیاری لحاظ بی‌نظیر باشند، اما این امکان وجود دارد از نظر ایرادها و ضعف‌ها هم بی‌رقیب باشند. ایراد جدیدی که در آیفون‌های جدید اپل یعنی آیفون 10 اس و آیفون 10اس مکس دیده شده به سرعت شارژ این گوشی‌ها از طریق کابل برمی‌گردد.

طبق گزارش وبسایت «فون آرنا»، دو آیفون جدید شرکت اپل از طریق کابل شارژر با سرعت بسیار پایینی شارژ می‌شوند. این وبسایت ادعا کرده که زمان شارژ شدن باتری آیفون 10اس از 0 تا 100 درصد چیزی حدود 3 ساعت و 5 دقیقه و آیفون 10اس مکس 3 ساعت 29 دقیقه زمان می‌برد، یعنی تقریبا نیمی از مدت زمانی که در روز به استفاده از گوشیتان اختصاص می‌دهید.

مقایسه سرعت شارژ آیفونهای مختلف

جدول: مقایسه سرعت شارژ آیفون‌های مختلف به دقیقه 


البته این اقدام اپل دلیل خاصی دارد: اپل با این کار قصد دارد خریداران آیفون‌های جدید را به خرید شارژرهای مجهز به تکنولوژی شارژ سریع دعوت کند. این در حالی است که بسیاری از اسمارت‌فون‌های اندرویدی بازار درون جعبه آنها شارژر سریع توسط کارخانه قرار داده می‌شود. اما اپل این شارژر را به صورت جداگانه و با قیمت 49 دلار به‌فروش می‌رساند و کابل آن را نیز با قیمت 19 دلار به مشتریان عرضه می‌کند. ضمنا شواهد نشان می‌دهند حتی با استفاده از این شارژرها سرعت شارژ آیفون‌های جدید همچنان در مقایسه با رقبای اندرویدی این گوشی‌ها پایین‌تر است.

منبع: فوربز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا