تکنولوژی

تاریخ برنامه معرفی پیکسل 3 نزدیک است

درست مانند سال‌های قبل، گوگل امسال نیز در ماه اکتبر قرار است مدل جدید سری پیکسل خود را معرفی کند اما ظاهرا این شرکت امسال قصد دارد به شیوه‌ای متفاوت این کار را انجام دهد.

گوگل علاوه بر اینکه قرار است برنامه مصاحبه مطبوعاتی را در تاریخ دیگری انجام دهد، برنامه معرفی نیز همچنین قرار است به شهر نیویورک انتقال پیدا کند. به علاوه گوگل قصد دارد برنامه مشابه دیگری در همان تاریخ را نیز در شهر پاریس اجرا کند که نشان می‌دهد گوگل برنامه‌های بزرگی برای مدل جدید پیکسل 3 در نظر دارد.

تصاویر لو رفته از پیکسل ۳ 

چند روز پیش، گوگل دعوت نامه مخصوص معرفی پیکسل 3 را در رسانه‌ها منتشر کرد که اعلام می‌کرد سخنرانی اصلی این مراسم امسال در نیویورک برگزار می‌شود، در روز سه شنبه دعوت نامه مخصوص شهر پاریس نیز منتشر شد.

بر اساس گزارش 9to5Google، برنامه مخصوص شهر پاریس ظاهرا برای کل کشورهای منطقه ارائه خواهد شد و تنها برای کشور فرانسه نیست. هم زمانی این برنامه با مراسم نیویورک نشان می‌دهد که گوگل برنامه بزرگی برای مدل جدید پیکسل در سر می‌پروراند.

جای شکی نیست که پیکسل 3، تارگت اصلی مراسم آینده گوگل خواهد بود ولی این شرکت قرار است طی همین مراسم، از دیگر سخت افزارها مانند Pixelbooks ، نسخه جدید Chromecast و محصولات جدید Home نیز پرده برداری کند و به علاوه ظاهرا قصد دارد محصولات خود را برای بازارهای اروپایی بیشتری نسبت به سال گذشته عرضه کند.

به لطف شایعات و گزارشاتی که تا کنون منتشر شده، اطلاعات نسبتا خوبی درباره پیکسل 3 در دست داریم و این گوشی دیگر مانند یک راز سربسته نیست. در هر صورت، خیلی زود واقعیت‌ها را درباره این محصول محبوب و جنجالی خواهیم فهمید.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا