بازیتکنولوژی

بازی‌هایی که تا پایان امسال معرفی می‌شوند

ماه‌های منتهی به کریسمس و سال نو، معمولا زمان بسیار ارزشمندی برای فعالان صنعت بازی‌های کامپیوتری محسوب می‌شود. بیشتر شرکت‌های بزرگ و سرشناس این حوزه معمولا بهترین و پر کارترین محصول خود در طی همین دوران معرفی می‌کنند. 2018 نیز قرار نیست استثنا باشد. طی چند ماه آینده شاهد معرفی و عرضه سری جدید بازی‌های مشهوری همچون Red Dead Redemption، Assassin’s Creed، Fallout، Spider-Man و بازی فوق العاده جذاب سبک ایندی Gris خواهیم بود. لازم به ذکر است که کنسول ناینتندو نیز قرار است سری جدید بازی‌های بزرگی مانند Mario Party، Pokemon و Smash Bros را معرفی کند.

در ادامه، لیستی تهیه کرده‌ایم که می‌توانید با تعدادی از بازی‌هایی که طی ماه‌های آینده معرفی خواهند شد، آشنا شویدو از زمان معرفی آنها بیشتر بدانید.البته این لیست، بازی‌هایی که برای عرضه در سال 2018 تایید نشده، شامل نمی‌شود. همچنین امکان تغییر در تاریخ عرضه هر کدام از بازی‌ها نیز وجود دارد.

DRAGON QUEST XI– چهارم سپتامبر( 13 شهریور)

برای پلت فرم های Ps4 و PC

یازدهمین نسخه از بازی DRAGON QUEST XI، اولین نسخه از این بازی است در طی 14 سال گذشته، در حالت تک بازیکن برای علاقه‌مندان معرفی می‌شود. البته سبک این بازی تغییر خاصی نسبت به گذشته نکرده و همچنان همان بازی تلفیقی کلاسیک ژاپنی است که شامل جنگ با هیولاها و ماجراجوییست. این نسخه مانند نسخه‌های قبل، جذاب و دلنشین است و این بار علاوه بر کنسول پی سی، برای پلت فرم PS4 نیز عرضه شده است.

SPIDER-MAN– هفتم سپتامبر( شانزدهم شهریور)

نسخه جدید بازی مرد عنکبوتی با ظاهری جدید و گرافیکی خیره کنندهتر، امسال برای دوست داران این شخصیت محبوب عرضه می‌شود. این نسخه، شبیه سازی Open-World از شهر نیویورک است که پر است از داستان‌ها و ماجراهای جدید. مرد عنکبوتی در این نسخه، شخصیتی مسن‌تر و جا افتاده‌تر دارد که همچنان دوستدارانش را غافلگیر می‌‌کند.

SHADOW OF THE TOMB RAIDER– چهاردهم سپتامبر( 23 شهریور)

برای نسخه جدید بازی Tomb Raider، طراح و سناریو نویس جدیدی در نظر گرفته شده است- Deus Exstudio Eidos Montréal. این نسخه جدید بر خلاف دیگر نسخه‌ها، هم زمان با Xbox-One و PC، برای پلت فرم PS4 برای کنسول PS4 نیز عرضه خواهد شد.

NINTENDO LABO VEHICLE KIT-14 سپتامبر

برای کنسول نایتندو سوییچ

وقتی که نایتندو اولین سری کیت بازی Labo را معرفی کرد- یک سری ابزارهای جانبی مقوایی  و بازی‌های مرتبط – مشخص شد که اتفاقات جذابی در راه است. اولین سری از این کیت که معرفی شد، با استقبال زیادی روبرو شد. این پکیج که « vehicle kit» نام داشت به بازیکن این امکان را می‌داد تا دسته‌های کنترلی مقوایی خود را درست کرده و با آن بازی‌های رانندگی و ریس، هواپیمایی و زیردریایی انجام دهد. در این کیت حتی دگمه استارت وسیله نیز به صورت فیزیکی تعبیه شده بود. با وجود اینکه مراحل ساختن این پروژه مقوایی به خودی خود برای بازیکنان بسیار جذاب بود، بازی‌ها ولی تا حدودی ابتدایی بودند. نسخه جدید این محصول ابتکاری، حالا بزرگ‌تر و ارتقا یافته‌تر عرضه می‌شود.

LIFE IS STRANGE 2– 27 سپتامبر ( 5 مهر)

برای پلت فرم‌های پی سی، PS4 و  Xbox One

اولین سری بازی هیجانی علمی –تخیلی LIFE IS STRANGE  در سال 2015 معرفی شد و نسخه‌های بعدی آن نیز بسیار پیش‌بینی می‌شد. در نسخه جدید، داستان در سه سال بعد از نسخه اول روایت می‌شود ولی شخصیت‌های اصلی تفاوت پیدا کرده‌اند. در نسخه جدید بازیکن، قدرت‌های تازه‌ای در اختیار دارد که برای پیشبرد داستان از آنها استفاده کند.

FIFA 19 – 28 سپتامبر(6 مهر)

برای پلت فرم پی سی، نایتندو سوییچ، PS4 و Xbox One

از آنجاییکه امسال با برگزاری مراسم جام جهانی، سال بزرگی برای عشاق فوتبال بوده است، بازی FIFA 19 نیز بدون شک با طیف بیشتری از مخاطبان روبرو خواهد بود. نسخه سوییچ این بازی، با ارتقاهای اساسی گرافیکی عرضه خواهد شد اما در این پلت فرم، مُد یا حالت Journey Story اضافه نشده است که در دیگر پلت فرم‌ها موجود خواهد بود.

FORZA HORIZON 4– 2 اکتبر(10 مهر)

برای پلت فرم‌های پی سی و Xbox-One

بازی مسابقه‌ای ماشین سواری مایکروسافت در هر سری بهتر از قبل طراحی می‌شود و حالا در نسخه آخری، FORZA HORIZON 4 به بهترین شیوه ممکن عرضه خواهد شد. جای  الحاقاتی مانند اضافه شدن وضعیت‌های پیش بینی نشده آب و هوا در مسیرهای کشوری مانند استرالیا حقیقتا کم بود که حالا اضافه شده و سیستم تغییر فصل‌ها نیز به کل مجموعه اضافه شده است. در این نسخه حتی در میزان پشمالو بودن گوسفندها نیز تفاوت اعمال شده است.

MEGA MAN 11– دوم اکتبر

برای پلت فرم‌های پی سی، Xbox-One، PS4 و ناینتندو سوییچ

مگا من برگشته است. دوم اکتبر یازدهمین سری از بازی این ربات آبی رنگ بانمک عرضه می‌شود. در این نسخه، قابلیت‌های جدیدی برای شخصیت Dr. Wily’s Robot در نظر گرفته شده است که بازی را بیش از پیش هیجان انگیز و جذاب خواهد کرد.

ASSASSIN’S CREED ODYSSEY– پنجم اکتبر(13 مهر)

برای پلت فرم‌های پی سی، Xbox-One و PS4

‌حال و هوای نسخه جدید از سری بازی‌های ASSASSIN’S CREED این بار در یونان باستان اتفاق می‌افتد. این نسخه که به نوعی مشابه نسخه قبلی، ASSASSIN’S CREED Origins است، ولی تا حدودی دست بازیکن را در انتخاب شخصیت اصلی داستان به عنوان مرد یا زن باز می‌گذارد. دیالوگ‌های جذاب، گرافیک فوق العاد، سناریوی هیجانی، قابلیت‌های پنهان و همچنین داستان عاشقانه همگی از جذابیت‌های این نسخه محسوب می‌شود.

در ادامه به نام و تاریخ عرضه دیگر بازی‌هایی که قرار است تا پایان امسال عرضه شوند، اشاره می‌کنیم.

SUPER MARIO PARTY– پنجم اکتبر

THE WORLD ENDS WITH YOU: FINAL REMIX– 12 اکتبر

CALL OF DUTY: BLACK OPS IIII– 12 اکتبر

STARLINK: BATTLE FOR ATLAS– 16 اکتبر

SOULCALIBUR VI– 19 اکتبر

RED DEAD REDEMPTION 2– 26 اکتبر

REIGNS: GAME OF THRONES– اکتبر

HITMAN 2-13 نوامبر

FALLOUT 76– 14 نوامبر

POKEMON LET’S GO-16 نوامبر

BATTLEFIELD V – 20 نوامبر

JUST CAUSE 4– 4 دسامبر

PERSONA 3: DANCING IN MOONLIGHT & PERSONA 5: DANCING IN STARLIGHT– 4 دسامبر

SUPER SMASH BROS. ULTIMATE– 7 دسامبر

GRIS – دسامبر

DIABLO III– تعطیلات سال نو 2018

منبع: theverge

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا