تکنولوژی

اپل 11 مدل آیفون را ثبت رگولاتوری کرد

چندی پیش بود که مچ اپل زمانی که در حال ثبت 11 آیفون جدید بود توسط رسانه‌ها گرفته شد. اما چرا این همه آیفون؟ خب این مسئله به نوع باند LTE یا مودم آیفون‌ها برمی‌گردد. برای مثال آیفون 10 مجهز به باند LTE شرکت ورایزون با کد A1865 یک نسخه محسوب می‌شود و آیفون 8 متعلق به تی-موبایل با کد A1905 یک نسخه دیگر به حساب می‌آید.

اما در میان این 11 مدل، نسخه‌ای از آیفون که با کد َ1920 ثبت شده کمی مشکوک به نظر می‌رسد و هر کس نظر خاصی راجع به این آیفون می‌دهد. در برخی وبسایت‌ها آمده که این نسخه همان آیفون 6.1 اینچی ال‌سی‌دی اپل است از طرفی هم امکان دارد این اسمارت‌فون همان آیفون 10اس باشد که برای سرویس‌دهندگان مخابراتی در چین طراحی شده است.

به‌هر حال ثبت گوشی‌ها در سازمان‌های رگولاتوری نشان می‌‌دهد که پرده‌برداری از آیفون‌های جدید قریب الوقوع است و البته اپل هم در زمینه نگهداری از اطلاعات سری مرتبط با آیفون‌های جدیدش اصلا خوب عمل نکرده و اخیرا تصاویری از رندرهای متعلق به آیفون‌های اولد 2018 این شرکت لو رفته است.

با این حال بسیاری از طرفداران بی‌صبرانه منتظر رونمایی از آیفون مرموز نسخه ال‌سی‌دی هستند و به‌نظر می‌رسد باید چند روز دیگر را تا پرده‌برداری رسمی از این آیفون‌ها منتظر بمانیم.

منبع: phonearena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا