تکنولوژی

آیفون‌های ارزان قیمت اپل چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

موسس تحلیلی «ترندفورس» در گزارش اخیر خود ادعا کرده که آیفون ارزان‌قیمت اپل که قرار است با نمایشگر ال سی‌دی معرفی شود 699 دلار قیمت خواهد داشت و همچنین به سیستم تشخیص چهره فیس‌آیدی هم مجهز خواهد بود. در طرف دیگر دو مدل آیفونی که به نمایشگر اولد مجهز هستند با قیمت 999 دلار به بالا عرضه خواهند شد.

در این گزارش آمده که این آیفون به نمایشگر ال‌سی‌دی 6.1 اینچی و دوربین تشخیص عمق با تکنولوژی TrueDepth مجهز خواهد بود که مشابه تکنولوژی به‌کاررفته در آیفون 10 است. این مدل آیفون به ظرفیت 64 و 256 گیگابایت عرضه می‌شود و در اصل اپل تولید و فروش انبوه آن قصد دارد با اسمارت‌فون‌های اندرویدی محبوب بازار رقابت تنگاتنگ و سختی ایجاد کند.

ضمنا گفته شده که اپل آیفون‌های گران‌تر را علاوه بر پنل نمایشگر اولد، به حافظه داخلی 512 گیگابایت و یا بالاتر هم مجهز می‌کند. همچنین این موسسه ادعا کرده اپل دو مدل آیفون مجهز به پنل نمایشگر اولد با سایز 5.8 و 6.5 اینچ عرضه خواهد کرد که احتمالا نسخه بزرگتر به دو درگاه سیم‌کارت مجهز باشد.

این 3 مدل آیفون 2018 طبق پیش‌بینی‌ها همانند آیفون 10 فعلی شرکت به صورت تمام صفحه و تنها با یک بریدگی در بالای نمایشگر معرفی خواهند شد و همانند پرچمدار سال قبل دیگر خبری از دکمه هوم و سنسور اثرانگشت نیست. اپل که سال گذشته توانست رکورد فروش اسمارت‌فون در دنیا را جابجا کند احتمالا با معرفی نسخه ارزان‌تر آیفون (نسخه 699 دلاری) بتواند رکورد جدیدی را در دنیای اسمارت‌فون‌ها به‌ثبت برساند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا