تکنولوژی

آمازون اپلیکیشن «آمازون رپیدز» را رایگان کرد

اپلیکیشن تخیلی «آمازون رپیدز» که از محبوبیت زیادی در بین کاربران برخوردار است، از امروز به‌صورت رایگان در اختیار والیدین و کودکان قرار گرفته و کاربران می‌توانند صدها داستان جالب و جذاب درون این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند. در گذشته کاربران برای استفاده ماهانه از این برنامه بایستی 2.99 دلار حق اشتراک پرداخت می‌کردند. ضمنا برخی از داستان‌های این برنامه قابل پخش بر روی الکسا نیز خواهند بود. برای پخش این داستان‌ها بر روی اسپیکرهای محهز به الکسا کاربران باید از حالت «Storytime» استفاده کنند.

اپلیکیشن آمازون رپیدز که سال 2016 معرفی شد، سرویس اشتراکی است که هدف آن تشویق کودکان به خواندن از طریق ارائه داستان‌های کوتاه به شکل پیامک‌های رد و بدل شده بین دو کاراکتر خیالی است. شرکت آمازون معتقد است خواندن و درک این نوع داستان‌ها برای کودکان و نوجوانان ساده‌تر است. این اپلیکیشن برای افراد بین 5 تا 12 سال طراحی شده است.

این اپلیکیشن همچنین قادر است داستان‌ها را با صدای بلند برای کاربران بخواند و حتی امکان جستجوی معنی برخی کلمات مشکل برای کاربران کم سن و سال را هم فراهم کرده است. آمازون معتقد است این ویژگی‌ها بهترین راه برای بالا بردن تمرکز و اعتماد به‌نفس کودکان قبل از آغاز سال تحصیلی جدیدشان است.

شرکت آمازون همواره توجه ویژه‌ای به کودکان و نوجوانان داشته است. سرویس «فری تایم» آمازون برای مثال محتوای وسیع و مختلفی از جمله کتاب، وبسایت و ویدیوهای مناسب سن کودکان را از طریق اشتراک‌های ماهانه سالانه در اختیارشان قرار می‌دهد.

دانلود: 

نسخه iOS 

نسخه اندروید

منبع : آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا