تکنولوژی

افتتاح خاص ترین اپل استور در شهر میلان

اپل به زودی یکی از خارق العاده‌ترین فروشگاه‌های اپل استور خود را در شهر میلان ایتالیا افتتاح خواهد کرد.

اپل به مناسب افتتاحیه این فروشگاه، تصاویر حیرت انگیزی از این شعبه اپل استور که Apple Piazza Liberty نام دارد را منتشر کرده است. این شعبه از فروشگاه اپل استور دقیقا در جوار یکی از محبوب‌ترین خیابان‌های شهر میلان به نام Corso Vittorio Emanuel قرار دارد که  روز پنج شنبه بیست و ششم جولای بازگشایی خواهد شود. این شعبه با معماری خیره کننده‌ای که دارد، به عنوان یکی از خارق‌العاده‌ترین فروشگاه‌های اپل استور شناخته خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا این شعبه قرار است در‌ روز افتتاحیه کلا برای عموم بازگشایی شده و یا اینکه این تاریخ فقط برای شروع آغاز به کار آمفی تئاتر این مجموعه خواهد بود.

یکی از بی نظیر‌ترین اِلمان‌های این مجموعه، آبشار شیشه‌ای ‌ان است. در محوطه ورودی این عمارت، یک آبشار شیشه‌ای خارق العاده قرار گرفته که پشت آن، در بزرگ اصلی سالن آمفی تئاتر قرار دارد و مراجعان برای ورود به این مجموعه باید از داخل این آبشار شیشه‌‌ای عبور کرده و با گذر است پلکان شیشه‌ای، وارد فضای داخلی فروشگاه شوند.

این فروشگاه قرار است 230 کارمند داشته باشد و علاوه بر عرضه آخرین و به روز‌ترین محصولات اپل، در این شعبه کلاس‌های اختصاصی اپل که “Today at Apple نام دارند نیز برگزار خواهند شد. دوره‌های “Today at Apple، مجموعه‌ای  از ساعات رایگان آموزشی با مضامینی همچون عکاسی، فیلم برداری، ساخت موسیقی، آموزش کودینگ، طراحی و غیره است که برای عموم عرضه می‌شود.

مرتبط: گزارش تصویری آی تی ایران از اپل استور سانفرانسیسکو

طبق گفته Angela Ahrendts، نائب رئیس بخش فروش شرکت اپل، اپل استور Apple Piazza Liberty، یکی از نموداری ترین و گویاترین مثال‌های یک فروشگاه مدرن-فرهنگیست:« در شهری با چنین تاریخ غنی در زمینه‌های هنر، سرگرمی و خلاقیت، ایجاد مرکزی برای یادگیری، خلق و ارتباط با دیگران، از افتخارات ما محسوب می‌شود.»

جانی آیو، طراح ارشد شرکت اپل، درباره این شعبه از اپل استور می‌گوید:«کار کردن در شهر فرهنگی و هنری میلان، یکی از بهترین و خارق‌العاده‌ترین چالش‌هایی بود که تا به حال با آن روبرو بودیم. تلاش کردیم تا با استفاده از عنصرهای اصلی فرهنگی شهر میلان –آب و سنگ- و ترکیب آن با عنصر شیشه، تجربه‌ای تکرار نشدنی برای شهروندان و مراجعان این شعبه رقم بزنیم و روح شهر را داخل این عمارت بگنجانیم.‌‌»

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا