تکنولوژی

شارژر بی سیم دوگانه سامسونگ در راه است

سامسونگ قصد دارد به زودی شارژربی سیمی عرضه کند که همزمان هم گوشی هوشمند این شرکت را شارژ می کند و هم ساعت آن را.

این محصول جدید قرار است در جلسه مطبوعاتی پنجشنبه ۱۹ مرداد این شرکت در barclays center نیویورک معرفی شود.

قابلیت شارژ وایرلس Duo Box این است که می تواند همزمان دو گوشی مجهز به تکنولوژی بی سیم Qi و یا یک گوشی و یک ساعت هوشمند گلکسی را همزمان شارژ کند. هر دو شارژر گوشی و ساعت در این دستگاه مجهز به قابلیت شارژ سریع هستند.

گوشی جدید سامسونگ نوت ۹ که قرار است به زودی معرفی شود سیاست های سامسونگ در مورد ارائه دستگاه شارژر بی سیم را نیز تغییر خواهد داد.

اما هنوز مشخص نیست آیا شارژر جدید بی سیم این شرکت قادر به پشتیبانی از گوشی نت نه که گفته می شود دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است.

برخی شایعات حاکیست سامسونگ قصد دارد در سیستم عامل ساعت هوشمند نسل بعدی خود بازگشت به سیستم عامل گوگل Google Wear داشته باشد و احتمالاً  سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت – تایزن- در ساعت در ساعت هوشمند گلکسی جدید خبری نخواهد بود.

شارژر بی سیم دوگانه سامسونگ در حالی عرضه می‌شود که رقیب شرکت اپل نیز در حال کار حال کار روی دستگاه مشابهیAirpower Mat است، شارژر بی سیمی که می تواند همزمان یک دستگاه آیفون، یک ساعت هوشمند و حتی یک ایر پاد را همزمان شارژ کند این دستگاه احتمالاً در پاییز عرضه خواهد شد.

یک ماه قبل بلومبرگ گزارش داد که اپل در ساخت این دستگاه به برخی مشکلات فنی برخورد کرده است از جمله داغ شدن بیش از حد آن کار  ساخت این محصول را با پیچیدگی‌هایی روبرو کرده است.

سامسونگ هنوز برای آیکون ایکس باکس شارژر بی سیم معرفی نکرده است و این شارژر جدید معرفی شده احتمالاً برای کسانی است که قصد دارند است که قصد دارند هم گوشی جدید نسل بعدی این شرکت یعنی گلکسی نوت را خریداری کند و هم ساعت هوشمند جدید آنرا.

منبع

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا