تکنولوژی

احتمالات و شایعات در خصوص گلکسی واچ سامسونگ

بر اساس مدارکی امروز منتشر شد، به‌نظر می‌رسد «گلکسی واچ» جدید شرکت سامسونگ در 2 سایز مختلف عرضه خواهد شد.

روز گذشته تصاویری از این ساعت منتشر شد که سایز صفحه نمایش دایره‌ای شکل آن 1.19 اینچ اعلام شده بود در حالی که تصاویر امروز یک مدل دیگر از این ساعت با سایز نمایشگر 1.3 اینچی را نشان می‌دهند. این ساعت که نمایشگر بزرگتری دارد به شاسی 48 میلی‌متری مجهز شده و سایز شاسی نسخه کوچکتر آن هم 43.4 میلی‌متر اعلام شده است.

در این تصویر که در بالا می‌توانید آن را مشاهده کنید هردو ساعت در کنار یکدیگر نشان داده شده‌اند که تفاوت جزئی بین آنها هم قابل مشاهده است. بر اساس این طرح گلکسی واچ بزرگتر احتمالا در طرح‌های اسپرت عرضه می‌شود و به‌نظر می‌رسد نسخه کوچکتر این ساعت هم که طراحی سنتی‌تری دارد با ظاهر کلاسیک روانه بازار شود. علاوه بر این گفته می‌شود بند هردو ساعت قابل تعویض توسط خریداران خواهد بود.

ضمنا هردو ساعت علاوه بر اینکه قرار است با یک نام عرضه شوند، از شبکه LTE و همچنین وای‌فای پشیبانی خواهند کرد. در این تصویر نسخه بزرگتر این ساعت با نام SM-R805 و نسخه کوچکتر هم با نام SM-R815 دیده می‌شوند.

انتظار می‌رود این دو اسمارت واچ در کنار گلکسی نوت 9 و در جریان مراسم شرکت سامسونگ در تاریخ 9 آگوست در شهر نیویورک معرفی شوند. در غیر این صورت احتمالا این دو اسمارت‌واچ در کنار گلکسی ایکس سامسونگ در جریان نمایشگاه IFA در شهر برلین رونمایی می‌شوند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا