تکنولوژی

تاریخ عرضه و قیمت می 8 اکسپلورر لو رفت

کمپانی چینی شیائومی ماه می گذشته از 3 پرچمدار جدید خود با نام‌های «می 8»، «می 8 اس‌ای» و «می 8 اکسپلورر» رونمایی کرد. با اینکه دو مدل اول از چند هفته پیش وارد بازار شده‌اند، اما قوی‌ترین نسخه می‌ 8 یعنی همان اکسپلورر هنوز موفق نشده به بازار راه پیدا کند.

حال طبق پوستر جدید که از این گوشی منتشر شده، می 8 اکسپلورر قرار است بالاخره در تاریخ سه‌شنبه 2 مرداد ساعت 10 صبح به وقت محلی کشور چین عرضه شود. قرار است این اسمارت‌فون با قیمت 555 دلار به بازار عرضه شود که قیمت آن از آنچه که هنگام رونمایی گوشی اعلام شده بود ارزان‌تر است.

این پوستر البته از شبکه‌های رسمی مرتبط با شیائومی منشتر نشده و همین مسئله باعث تردید بسیاری از طرفداران و علاقه‌مندان به این دیوایس شده است. اما در صورتی که این تاریخ حقیقت داشته باشد، می 8 اکسپلورر بالاخره با ویژگی‌های بی‌نظیر خود به بازار خواهد آمد. حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، سیستم تشخیص چهره 3 بعدی و پنل شفاف پشتی از جمله ویژگی‌های این اسمارت‌فون قدرتمند محسوب می‌شوند.

از جمله مشخصات فنی این اسمارت‌فون می‌توان به 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و دروبین سلفی 20 مگاپیکسلی اشاره کرد. ظرفیت باتری این گوشی هم 3000 میلی‌آمپر انتخاب شده که از طریق پورت یواس‌بی نوع C شارژ خواهد شد. از آنجایی که جک هدفون از این گوشی هم حذف شده، پورت یو‌اس‌بی این دستگاه برای اتصال هدفون هم به‌کارگرفته خواهد شد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا