تکنولوژی

اضافه شدن اپلیکیشن Movies & TV به اسمارت‌فون‌ها

اگر از یک کامپیوتر ویندوزی استفاده می‌کنید ولی ویندوز موبایل ندارید، کسی شما را سرزنش نمی‌کند چراکه امروزه تقریبا هیچکس از ویندوز موبایل استفاده نمی‌کند. با این حال مایکروسافت اپلیکیشن‌های ضروری مثل «اج» و «لانچر» را برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌اواس معرفی کرده تا از این طریق کاربران ویندوز بتوانند این اپلیکیشن‌ها را روی اسمارت‌فون‌ها هم استفاده کنند و وقفه‌ای در تجربیاتشان به‌وجود نیاید. البته در این میان یک اپلیکیشن مایکروسافت که هنوز وارد دنیای موبایل‌ها نشده، اپلیکیشن «Movies & TV» است که در حال حاضر تنها بر روی ویندوز 10، ایکس‌باکس و ویندوز 10 موبایل قابل استفاده است. البته احتمالا اتفاقات مثبتی در این زمینه به زودی رخ دهد.

طبق گفته‌های وبسایت ویندوز سنترال، یکی از منابع نزدیک به مایکروسافت ادعا کرده که این شرکت در حال اضافه کردن محتواهای ویدیویی ماسکروسافت استور به پلتفرم‌های اندروید و آی‌اواس است. ایده اصلی این است که در صورتی که شخص یک فیلم را از مایکروسافت استور خریداری کند، می‌تواند آن را در ادامه از طریق اسمارت‌فون خودش و با استفاده از اپلیکیشن Movies & TV هم مشاهده کند. هنوز زمان دقیقی برای معرفی این ویژگی اعلام نشده و طبق گفته ویندوز سنترال این ویژگی قرار نیست به زودی معرفی شود.

علاوه بر این گفته می شود مایکروسافت به زودی همکاری خود را مجددا با سرویس Movies Anywhere آغاز خواهد کرد. این سرویس به شما اجازه می‌دهد ویدیوهایی را که از پلتفرم‌های مختلف مانند آیتونز، آمازون یا نتفلیکس خریداری کرده‌اید، بر روی یک اپلیکیشن واحد تماشا کنید. البته حدود یک سال پیش بود که این سرویس پشتیبانی از مایکروسافت استور را متوقف کرد. مطمئنا اضافه شدن برنامه Movies & TV به اسمارت‌فون‌ها به کاربران دلایل کافی برای ترجیح دادن سرویس مایکروسافت به دیگر سرویس‌های ویدیویی را می‌دهد. حال باید منتظر ماند و دید مایکروسافت کی این ایده جذاب و کاربردی را به واقعیت تبدیل می‌کند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا