تکنولوژی

امکان اضافه کردن موزیک به استوری‌های اینستاگرام

همانطور که ماه می امسال هم شایعاتی مطرح شد، اینستاگرام بالاخره به کاربران خود اجازه داد موزیک‌ را هم به استوری‌هایشان اضافه کنند. اضافه کردن موزیک به استوری دقیقا به سادگی اضافه کردن یک استیکر است و کاربران می‌توانند قبل و یا بعد از ضبط ویدیو هم موزیک مورد نظرشان را برای اضافه کردن به استوری انتخاب کنند. زمانی که استوری را منتشر می‌کنید، دیگر کاربران علاوه بر دیدن استوری قادر خواهند بود نام موزیک و خواننده آن را هم به صورت یک استیکر مشاهده کنند.

انتخاب موزیک برای اضافه کردن به استوری کار بسیار ساده‌ای است: زمانی که می خواهید یک استیکر را به تصاویر یا ویدیوها اضافه کنید، می‌توانید یک آیکون موزیک را که به تازگی اضافه شده ببینید. با لمس این آیکون وارد یک گالری موزیک می‌شوید و از آنجا می‌توانید موزیک مورد نظرتان را بر اساس ژانر دلخواه یا موزیک‌‌های محبوب کاربران انتخاب کنید. ضمنا امکان پخش قسمتی از موزیک قبل از اضافه کردن به استوری هم وجود دارد و همچنین کاربر می‌تواند قسمت دلخواه خود را از آهنگ جدا کرده و به استوری خود اضافه کند. در حال حاضر آرشیو موسیقی اینستاگرام حاوی هزاران موزیک است که هر روز به تعداد آنها افزوده می‌شود.

البته با توجه به قراردادهای اخیر فیسبوک با شرکت‌های همچون سونی، وارنر موزیک، یونیورسال و European Publisher این احتمال از خیلی وقت پیش مطرح شده بود که به‌کارگیری موزیک در پلتفرم فیسبوک و اینستاگرام امکان‌پذیر شود.

ضمنا برای استفاده از این ویژگی اینستاگرام باید اپلیکیشن اینستاگرام خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید و البته این را هم در نظر داشته باشید این ویژگی در حال حاضر تنها در برخی از کشورها قابل استفاده است. ضمنا امکان انتخاب موزیک قبل از ضبط ویدیو در استوری تنها در دیوایس‌ها مجهز به سیستم‌عامل آی‌اواس قابل استفاده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا