تکنولوژی

کتابچه راهنمای عقد قرارداد با ناشران بین‌المللی

نام نویسنده: نیما عبدالله‌زاده

کتابچه «نکاتی که باید هنگام عقد قرارداد با ناشران خارجی بدانید» در اختیار شرکت کنندگان در رویداد TGC2018 قرار گرفته است.

با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری TGC2018، حضور بازی‌های ایرانی در بازارهای بین‌المللی است، و بسیاری از بازی‌سازان نیز پروژه‌هایی با هدف صادرات آغاز کرده‌اند، دقت در عقد قرارداد با ناشران خارجی و رعایت نکات حقوقی، اهمیت دو چندانی یافته است.

در این راه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با همکاری رسانه آی‌تی‌ایران کتابچه «نکاتی که باید هنگام عقد قرارداد با ناشران خارجی بدانید» را که توسط «نیما عبدالله‌زاده» نگارش شده را منتشر کرده است.

در این کتابچه مواردی چون نوع و موضوع قرارداد، مالکیت فکری، نظارت و تایید قرارداد، فسخ قرارداد، حل اختلاف و قانون قابل اجرا، مسئولیت‌ها و شیوه رسمی مکاتبات، توضیح داده شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت این کتابچه می‌توانند به ebook.tehrangamecon.com مراجعه کنند.

پیش از این نیز دو کتابچه راهنمای «نحوه معرفی یک بازی به ناشر در 30 دقیقه» و «چگونه یک پرس کیت حرفه‌ای برای بازی خود بسازیم؟» در اختیار شرکت‌کنندگان در TGC2018 قرار گرفته بود.

برای اطلاعات بیشتر درباره TGC می‌توانید به نشانی tehrangamecon.com مراجعه کنید. مهلت ثبت‌نام تا هشتم تیرماه تعیین شده است.

منبع : آی‌تی‌ایران – بنیاد بازی‌های رایانه‌ای

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا