تکنولوژی

مایکروسافت نیوز، سرویس خبری جدید مایکروسافت

طبق آخرین گزارش‌ها، شرکت مایکروسافت سرویس خبررسانی خود را با طراحی کاملا جدیدی معرفی می‌کند، سرویسی که اطلاعات بیش از 3000 منبع خبری از سراسر دنیا را پوشش داده و از طریق پلت فرم‌های مختلف قابل دسترس خواهد بود.

برنامه(اپلیکیشن) جدید مایکروسافت، هم از طریق پلت فرم موبایل و هم کامپیوترهای خانگی قابل دسترس خواهد بود و با سیستم عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس سازگاری دارد. نام این برنامه قرار است به Microsoft News تغییر پیدا کرده و به کاربران این امکان را می‌دهد که اطلاعات را از طریق پلت‌فرم‌های متنوعی همچون ویندوز 10، اسکایپ، اکس باکس و Outlook.com دریافت کنند.

مایکروسافت در وبسایت رسمی خود اعلام کرد که ظاهر این برنامه به صورت کامل با طراحی  مدرن‌تر و جذاب‌تری عرضه خواهد شد و تجربه جدیدی برای کاربران رقم می‌زند. این شرکت تاکید کرده که خط تحریریه این برنامه، تحت مدیریت تیمی حرفه‌ای خواهد بود که با کمک تکنولوژی هوش مصنوعی، مطالب خبری، صوتی و تصویری را برای کاربران عرضه می‌کنند. در وب سایت مایکروسافت آمده است:« هر روز، شرکای ما بیش از 100 هزار مطلب استثنائی و خاص برای ما ارسال می‌کنند، سیستم هوش مصنوعی ما تمام این مطالب را بررسی و پردازش کرده و حتی می‌تواند آنها را بر اساس موضوع، سبک، میزان محبوبیت و دیگر فاکتورها طبقه بندی کرده و برای ویراستاران ارسال کند.»

مطالبی که از طریق این برنامه عرضه می‌شود از خبرگزاری‌ها و وبسایت‌هایی همچون New York Times، FOX News، The Washington Post، The Guardian،  BBC News، Mashable و غیره گرفته می‌شود. این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد که موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کرده و بدون پرداخت هزینه‌ای، تنها خبرهای مرتبط با موضوعات مورد علاقه خود را دریافت کنند.

این شرکت در وبسایت خود اشاره می‌کند:« ما معتقدیم که دسترسی به خبرهای درجه اول و خبرگزاری‌های سرشناس، بخش مهمی از حقوق افراد جامعه است و افتخار می‌کنیم که در این برنامه از محبوب‌ترین و بهترین سازمان‌های خبری در سرتاسر دنیا، برای اطلاع رسانی ودسترسی کاربران خود به اخبار مطمئن و دسته اول، استفاده می‌کنیم .»

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا