تکنولوژی

ربیت، شارژری کاربردی و راحت

هیچ کس از وجود شارژرهای اضافی و مدرن‌تر، داخل خانه خود بدش نمی‌آید اما بسیاری اجاره‌نشین هستند و نمی‌توانند/ نمی‌خواهند پریزها را یا تعویض کرده و  یا به یک پریز مجهز به خروجی USB ارتقا دهند. اما اخیرا محصول جدیدی معرفی شده که  Rabbit Charger یا شارژر خرگوشی نام دارد و با نصب ساده‌ای که دارد می‌تواند به راحتی جایگزین شارژرهای معمولی شود.

شارژر خرگوشی، به راحتی  وارد پریز شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. به علاوه هم زمان با نصب این قطعه به روی پریز، امکان استفاده از پریز اصلی نیز وجود خواهد داشت. این هاب شارژر Y شکل، به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند هم زمان دو دستگاه را شارژ کرده و از آنجاییکه بیشتر سیم شارژر در این محصول، داخل دستگاه و پوشانده شده است، به همین دلیل این وسیله می‌تواند برای بسیاری از کاربران که از سیم‌های دراز و دست و پاگیر شارژر خسته شده‌اند، گزینه مناسبی باشد. نصب این وسیله نیز کار راحتیست. تنها کافیست آن را وارد پریز معمولی کرده و استفاده کنید.

Rabbit Charger همراه با دو سیم شارژر میکرو‌یواس ‌بی-Micro USB– و دو شارژر یواس‌بی‌سی-USB-C– عرضه شده که کاربر می‌تواند در مواقع نیاز از هرکدام آنها استفاده کند. شرکت سازنده این وسیله همچنین با دریافت مبلغ 9.95 دلار، سیم دیگری برای شارژ Lightning ، مخصوص دستگاه‌های IOS اضافه خواهد کرد. این وسیله 49.95 دلار قیمت دارد که برای یک شارژر گوشی چندان ارزان نیست اما ممکن است برای بسیاری که به دنبال شارژر جمع و جور و بدون سیم می‌گردند، گزینه مناسبی باشد.

منبع : آی تی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا