تکنولوژی

عرضه گلکسی نوت 9 با باتری 4000 میلی آمپری

مدتی پیش شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه  سامسونگ قصد دارد برای تعبیه باتری بزرگ‌تر در محصول آینده خود-Galaxy Note 9‌‌، نحوه قرارگیری دوربین دستگاه را دوباره به حالت افقی بازگرداند و حالا طبق ادعای منبع موثق  دیگر، گوشی هوشمند بعدی این شرکت به طور قطع به باتری  4 هزار میلی آمپری مجهز خواهد بود.

تا پیش از این شایعات مختلف حاکی از آن بود که باتری محصول بعدی سامسونگ، بین 3850 تا 4000 میلی آمپر قدرت خواهد داشت اما طبق گزارش Ice Universe ظاهرا سامسونگ ترجیح داده که از بالاترین آپشن ممکن برای باتری محصول آینده خود استفاده کند. اگر این خبر درست باشد، باتری گلکسی نوت 9 با ارتقایی اساسی نسبت به اجداد خود روبرو خواهد شد. علاوه بر این، با وجود باتری قدرتمندتر، وجود صفحه نمایش بزرگ‌تر نیز پیش بینی می‌شود. طبق شایعات، اندازه صفحه نمایش مدل بعدی 6.4 اینچ بوده و تمام قطعات داخلی دستگاه نیز ارتقا داده خواهد شد.

شایعات و اخبار گوناگون همچنین حاکی از این است که در نسخه‌های قابل عرضه در ایالات متحده آمریکا، مدل جدید گوشی سامسونگ مجهز به پردازنده اسنپ دراگن 845 کوالکام بوده و در نسخه‌های وطنی این گوشی، پردازنده انحصاری سامسونگ Exynos 9810 Octa تجهیز خواهد شد.  پردازنده‌ها همچنین همراه با دو ظرفیت 6 و 132 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد، اما حضور نسخه‌های 64 و 256 گیگابایتی نیز ممکن است. پیش‌بینی می‌شود که نسخه سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 نیز همراه با این مدل عرضه شود.

طبق گزارش‌ها، ادعا می‌شود که در دوربین مدل آینده این گوشی، لنزهایی با دیافراگم متغیر و همچنین لنز telephoto  نیز وجود داشته باشد. دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسل خواهد بود.

فعلا قرار است Samsung Galaxy Note 9 از اوایل آگوست عرضه شده و برنامه معرفی این محصول نیز در نیویورک برگزار خواهد شد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا